הרגע הגדול מגיע ואתם צריכים לבחור בטבעת שתעניק את המסר הנכון? כיום כבר לא צריך להוציא הון בדרך לחופה. למעשה, ישראלים רבים אשר מתנהלים נכון ברמה התקציבית, מוצאים מגוון של דרכים יצירתיות לרכוש יותר יהלומים – בפחות כסף. קראו את הכתבה וגלו כיצד.

כלים
טבעות אירוסין
טבעות אירוסין

 

קבוצות רכישה

קבוצות הרכישה לא פסחו על עולם החתונות וכיום ניתן לראות יותר ויותר התארגנויות של מתחתנים צעירים אשר מבקשים להשיג יותר תמורת הכסף שלהם. בחלק מקבוצות אלו תאלצו לסגור עסקה אשר כוללת גם טבעת אירוסין (ולכן הבחירה תהיה מצומצמת יותר) אך בהחלט תוכלו לחסוך הרבה. שימו לב רק שאתם לא משלמים לפני שאתם מקבלים את הטבעת לידיכם ונמנעים באופן זה מתרגילי עוקץ שונים.

יצירת קשר עם המפעל

רכישה של טבעות אירוסין מהמפעל אשר מבצע את הליטוש עצמו ולא מחנות הקצה היא עוד דרך לקבל יותר יהלומים בעבור פחות כסף. ההיגיון העומד מאחורי העניין הוא פשוט: חנויות צריכות לשלם שכירות יקרה ולשכור צוות עובדים מיומן בעוד שמפעלי הליטוש ממוקמים באזורים בעלי שכירות נמוכה וחוסכים בתשלום למוכרים מקצועיים. אמנם תאלצו לנסוע מעט כדי להגיע למפעלים - אולם בהחלט שווה לשקול זאת.

יהלומים סינטטיים – לחסוך בלי לפגוע בסביבה

טבעות אירוסין אשר מבוססות על יהלומים סינטטיים הפכו בשנים האחרונות לטרנדיות במיוחד בעבור ישראלים אשר רוצים לשלב בין רכישה משתלמת ומודעות סביבתית. הטבעות אינן נכרות מבטן האדמה וברוב המקרים מספקות יחס מרשים של יהלום/מחיר. טבעות אירוסין אלו עדיין לא נפוצות כמו הקלאסיות אולם בהחלט מדובר באופציה שכדאי לשקול.

סקר שוק – לרכוש באופן חכם

הדרך הקלאסית למציאת הטבעת משתלמת כוללת סקר שוק רציני בדרך לחופה ולא מעט שיעורי בית. ביקור במספר חנויות, התייעצות עם חברים שרכשו טבעות אירוסין לאחרונה ואפילו בדיקה אינטרנטית אודות העלות של כל קראט – עשויים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. אחרי הכל, צריך להשאיר משהו לבזבוזים בירח הדבש שאתם מתכננים.

הימנעו מטרנדים ושקלו לרכוש טבעות וינטג'

כדי לקבל יותר יהלומים בפחות כסף - כדאי לשקול לרכוש גם טבעות מהקולקציה הישנה ולא ללכת בעקבות הטרנד האחרון בתחום. גם רכישה של טבעות יד שנייה עשויה לעזור לכם לחסוך כסף רב. יחד עם זאת, כאן חייב להצטייד באישור גמולוגי אשר יבטיח שאתם רוכשים יהלומים מקוריים. גם טבעות אשר עברו בירושה עשויות להוות פריט ווינטג' על זמני במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.