בעולם הדיגיטלי של ימינו אין מקום שאנחנו לא מוקפים בו בשעונים. מספיק להרים את הראש למסך המחשב או להסתכל לרגע בתצוגת המסך של הסמארטפון, וכבר נוכל לדעת מה בדיוק השעה.

כלים

 

אז למה בכל זאת רבים מחליטים להשקיע את מיטב כספם בשעון? ולמה לרכוש שעוני יוקרה בסכומי כסף גדולים? התשובה כנראה טמונה ברצון להשתייך לסמל סטטוס מסויים, לעורר עניין, לעשות רושם ראשוני, ואפילו על מנת לשבור את הקרח במפגשים ראשוניים, הרי הפעולה הראשונה לרוב תהיה לחיצת יד, וברגע הזה שעון יוקרתי וייחודי בהחלט תופס את תשומת הלב.

שעוני יוקרה לגבר

לא מעט גברים היו שמחים לענוד שעון יוקרה איכותי. אם אתם רוצים לשמח את אבא או סבא, לפנק חבר טוב, או בכלל לתת מתנה מושקעת וייחודית לגבר, שעוני יוקרה הם תמיד אופציה מצוינת. ישנו מבחר גדול של שעוני גברים, ולכן חשוב מאוד להתאים השעון לגבר, והנה שני טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות זאת:

הקפידו לבחור את השעון על פי הסגנון המועדף על הגבר. ישנו מגוון רחב של שעוני יוקרה בשוק, וכל גבר יעדיף שעון אשר עשוי חומרים אחרים וסגנון שונה. ישנם שעונים בסגנון ספורטיבי ושעונים בסגנון אלגנטי, שעונים בעלי מסך תצוגה גדול או קטן יותר, רצועות עור או רצועות מתכת, מנגנוני פעולה שונים ועוד. לכן, כדאי להכיר היטב את הגבר ואת הסגנון המועדף עליו, לפני שרוכשים שעון בכמה אלפי שקלים.   העולם של שעוני יוקרה נחלק לכמה מותגים מובילים, ולכל גבר העדפה למותג שונה. ישנם גברים שמתחברים לסגנון עיצובי של מותג שוויצרי, ואחרים אולי יעדיפו שעון ממותג איטלקי. אמנם מותגים רבים עושים מאמצים רבים על מנת להתאים את המגוון הקיים של המוצרים לשוק כולו, אבל לכל מותג יש את סגנון השעונים שמזוהה עימו, ולכם מומלץ לדעת איזה מותג הגבר יעדיף.

איך תדעו האם זה מקורי?

עולם שעוני היוקרה סובל מלא מעט זיופים שנמכרים בשוק. אמנם הרבה מהזיופים איכותיים ואפילו נראים כמעט אחד לאחד כמו המקור, אבל אין דבר יותר מבאס מלקנות שעון שהוא זיוף, ויותר מכך, אין כמו האיכות והאחריות שיש על הדגם המקורי. כל רכישה של שעון חדש צריכה להיעשות בתשומת לב רבה, וחשוב לבצע את הבדיקות הנדרשות, ולא להתמקד רק במחיר, שברוב המקרים יהיה זול יותר מהמחיר של שעון מקורי. ניתן לזהות זיוף של שעוני יוקרה באמצעות כמה פרמטרים: החומר ממנו עשוי השעון, המראה של הקופסה, חוברת הוראות הפעלה וכן ברקוד מקורי או סימן מסחר ייחודי לשעוני יוקרה של כל מותג. אפילו הכרית עליה מונח השעון יכולה להיות סימן למקוריות. נוסף על כך, מומלץ לבדוק האם המספרים שעל פני השעון כתובים בצורה ברורה ומופיעים ברווחים קבועים, והתאריך על פני התאריכון צריך להיות בדיוק במרכז, ומוצג בצורה ברורה וקריאה.