1. כי "מלחמות הקנאביס" הוא פשוט ספר טוב. וזה רק רובד אחד בעניין.

2. כי מלחמות הקנאביס הוא ספר שהמערכת לא רוצה שתיקראו. זהו הספר שאסור להגיד את שמו. פשוטו כמשמעו. שום פלטפורמה לא מוכנה לפרסם אותו. הם מפחדים.

3. כי "מלחמות הקנאביס" היא מלחמה על החיים שלנו. לא פחות. מי שלא סובל בעצמו, מכיר אדם שסובל. סביר להניח שקנאביס יכול לעזור ישירות לכם או למישהו ממעגל ראשון. כבר ממחר בבוקר. זה ספר על תרופה אמיתית, שהוכחה מדעית כיעילה לעשרות מצבים רפואיים, שנמנעת ביודעין כל יום מאיתנו ומאהובינו.

כלים
מלחמות הקנאביס – סיפורים על ייסורים ותקווה
מלחמות הקנאביס – סיפורים על ייסורים ותקווה

4. כי "מלחמות הקנאביס" הוא אוסף של סיפורים קצרים, סיפורים שהיו והינם באמת. סיפורים של עכשיו, של כמוני כמוך, ובמהלך הקריאה בולעים עוד סיפור ועוד סיפור כי הם כתובים מעולה. המון סיפורים שמסופרים נפלא וההגיון הפנימי של העריכה שלהם הוא סיפור בפני עצמו. עריכה שהיא רובד. איזה כיף זה שספר ערוך טוב באמת.

5. כי "מלחמות הקנאביס" הוא סיפור בזעיר אנפין על קבלת ההחלטות. על מה שמנהל אותנו ועל האינטרסים שלו. ויש מה. ויש לו אינטרסים. והם לא לטובתנו. חשוב שנדע את זה.

6. "מלחמות הקנאביס" הוא יותר ממלחמה על קנאביס. היא מלחמה על החופש של כל אחד מאיתנו. וקודם כל - החופש לחשוב. להבין. לחקור. לדעת.

7. מלחמות הקנאביס זה ספר שתוך כדי קריאה יפתח לכם את התודעה, ולא בקטע היפי. בקטע של חיבור מחדש או יצירה של קשרים נוירולוגים חדשים במוח. אשכרה מסיימים לקרוא אותו יותר חכמים. יותר מבינים. יותר מודעים.

8. כי עצם קריאת מלחמות הקנאביס היא שינוי. היא תנועה שמתחילה מלמטה. תנועה שתגיע למעלה ותעשה את החיים שלנו יותר טובים. לא כי הנזיר ינטוש פרארי, אלא כי פשוט נקבל, אנחנו ואהובינו, את התרופה המתאימה לנו בעת הצורך.

9. כי במהלך הקריאה של מלחמות הקנאביס הגוף מגיב. הספר מעורר תגובתיות פיזית. רגש. לב שדופק. תנועות בפנים וגם המים האילו שנוזלים לפעמיים מהעיניים. גם כי עצוב. גם כי שמח. גם כי מרגש.

10. כי מלחמות הקנאביס זה יותר מספר. זאת פיסת תרבות שמסמלת את רוח התקופה. זאת תנועת חירות האדם. זה ספר שתוכלו להגיד שהייתם מהראשונים שקראו. זה ספר לדבר עליו.

cannabis 9a15a

להזמנת הספר "מלחמות הקנאביס – סיפורים על ייסורים ותקווה" הקליקו: http://book.wg-pr.co.il/order

עוד על הספר

הספר "מלחמות הקנאביס" מאת תום וגנר, הוא מסע עוצר נשימה שנועד לגלות מה לא מספרים לנו על קנאביס, ומדוע?

תום וגנר, יועץ אסטרטגי ומנהל קמפיינים פוליטיים, נשאב לעולם הקנאביס הרפואי לאחר שאביו חלה בסרטן. בניסיון למצוא לו מזור, נקלע תום למסע מטלטל בו נדהם לגלות שמדיניות הקנאביס בישראל מפריעה גם לחולים במחלות קשות לקבל טיפול רפואי. כדי לסייע לאביו, נעזר תום בקבוצה יוצאת דופן: "מחתרת המלאכים", הפועלת מחוץ לממסד הרפואי, מסייעת לחולים תוך סיכון עצמי רב ונמצאת תחת איום מתמיד של מאסר והתנכלות ממסדית.

בעקבות זאת, איגד תום את עדויותיהם האותנטיות של מטופלים, מטפלים ואנשי מקצוע בתחום לספר מרתק, המספק הצצה נדירה לחצר האחורית של מערכת הבריאות: להשלכות הבלתי נתפסות של חוקי הקנאביס, לאינטרסים העומדים מאחוריהם, ולחייהם של האנשים שמסכנים את כל היקר להם כדי לעזור לזרים מוחלטים.

בין המספרים:העיתונאי גיא לרר; הסטנדאפיסט גדי וילצ'רסקי; ניר "המלאך" יופטרו, שנעצר לאחר שסייע לחולי סרטן להפיק שמן קנאביס רפואי; אביגיל דר, שהבריחה שמן קנאביס מחו"ל לבנה האוטיסט; עמוס דב סילבר, מייסד טלגראס; נסים קריספיל, חוקר הצמחים הידוע שנידון למאסר בגין ניסוי בקנאביס; ד"ר ברקת שיף–קרן, מראשונות הרופאים שהחלו לטפל בקנאביס בישראל; שלומי סנדק, אבי מאבק הלגליזציה; מאיר קדוש, אב לילדה חולת אפילפסיה ששתה בקבוק שמן קנאביס בכנסת; דנה בר און, יו"ר עמותת הקנאביס הרפואי; ד"ר ג'וני גרינפלד, שסמכויותיו נשללו על ידי משרד הבריאות בגין מתן "מופרז" של קנאביס לחולים סופניים; אלעד מזון, מחלוצי הטיפול בשמן קנאביס מרוכז בישראל, סיגל גולן, שהצליחה לטפל בפסוריאזיס שלה באמצעות משחת קנאביס מאולתרת, בן בן חרות, ממנהיגי מאבק הלגליזציה ועוד עשרות עדויות עוצרות נשימה.

להזמנת הספר "מלחמות הקנאביס – סיפורים על ייסורים ותקווה" הקליקו: http://book.wg-pr.co.il/order