גיל מבוגר מציב קשיים רבים והטיפול בהורה מבוגר עשוי להיות מלחיץ מאוד, במיוחד אם אין לכם הכרות עם הגורמים השונים, הביורוקרטיה והפרוצדורות על אחת כמה וכמה אם ההורה נדרש בטיפול רפואי.

כלים



רבים מוצאים את עצמם נאבקים במנגנון הסבוך, מתקשים להבין אילו טפסים יש למלא וכיצד, למי פונים במערכת הבריאות, ברשויות השונות ואיך משגיחים על ההורה המבוגר או מספקים לו את הטיפול הטוב ביותר ועשויים למצוא את עצמם במצוקה נפשית נוכח המצב – אי הוודאות וחוסר הידע הטכני הנדרש להתנהלות תקינה.

הבשורות המעודדות עבור מי שצריכים לפתע להתנהל עם הורה מבוגר ול"נהל" תיק רפואי בלי ידע מוקדם בתחום הן שקיים שירות של ליווי רפואי לגיל השלישי שמבוסס על ידע וניסיון של אחות מוסמכת, שיכול לסייע לכם להתנהל נכון, בצורה מקצועית ובראש שקט ומספק לכם תמיכה, אך בעיקר – פועל עבורכם ובשירותכם!
לפני הכל, צוות שירות ליווי רפואי עושה סדר בבלגן בניווט בנבכי המערכת הסבוכה לצורך התנהלות נכונה ומאורגנת מול חברות הביטוח, המרפאות, בעקבות איתור זכויות וזכאות רפואית, הגשת בקשות להיתרים שונים.

הנוכחות של צוות הליווי כבר מרגיעה, שאתם יודעים שאתם לא לבד במערכה. הידע והניסיון של צוות הליווי יכול מאוד לסייע לכם להתמודד עם המנגנון הביורוקרטי וגם להבין מה הטיפול הנכון עבור יקירכם. הצוות שמספק ליווי רפואי הוא השותף שלכם למסע.

באילו סיטואציות יכול לעזור ליווי רפואי לגיל השלישי ומה הוא כולל?

ניהול מידע מקצועי שעושה הבדל

יש הרבה מה לדעת על טיפולים, זכאויות, היתרים שיש להשיג ושינוי סגנון החיים ואפילו הנגשת הבית כאשר מדובר בהורה חולה או בן משפחה סיעודי וקשה מאוד לגשת לתחום בלי הידע הרלבנטי. צוות ליווי רפואי בעל הידע הנדרש המבוסס על תחקיר מעמק וניסיון עשיר בתחום ויוכל לייעץ ולסייע לכם להתנהל בדרך הטובה ביותר כך שתוכלו לממש את מה שמגיע לכם כמו גם לבחור את המומחים הנכונים או את דרכי, שיטות ומסגרות הטיפול.

מציאת הטיפול המתאים ביותר

קיימים אינספור פתרונות רפואיים ולפעמים אנשים שמחפשים מענה "טובעים" בים של מידע והיצע ולא יודעים במה לבחור. ליווי רפואי יכול לסייע במציאת הטיפול התומך כולל צוות סיעודי מיומן, שירות רפואי טכנולוגי, הכוונה בניהול התרופות ובמציאת אנשי המקצוע הטובים בתחום הבריאות כולל מציאת עזרה במטלות ביתיות יומיומיות על מנת לספק את המיקוד והתמיכה הנדרשים ומציאת התמהיל הנכון לטיפול הרפואי והליווי המקצועי הנדרש.

הליווי לא בא לידי ביטוי רק בייעוץ ומיפוי הגורמים וניהול הידע אלא גם בהתנהלות בפועל ובשטח ובזמן אמת מול הגורמים השונים כמו רופאים, מומחים, אחיות, קביעת תורים, הוצאת התחייבויות למכונים.

אינטגרציה קריטית להצלחה

תחשבו על הליווי כמו מערכת שליטה ובקרה שדואגת לכם לסגירת כל הקצוות במקום אחד ותחת פיקוח. במקום להתנהל בנפרד ובערוצים עקיפים מול אינספור גורמים, שכל אחד מתמחה או מטפל ברובד אחר, יש חברה אחת שעושה הכל עבורכם ואתם יכולים לסמוך שהיא תעשה את כל מה שנדרש וחשוב מבלי שתצטרכו לפנות באופן פרטני לכל אחד מהגורמים.

ליווי רפואי בתהליכי הטיפול בגיל השלישי לא רק מתמקד בטיפול רפואי נטו אלא גם בכל האלמנטים החיוניים לרווחת המטופל ולשיפור איכות חייו ולקידום בריאותו ותפקודו – סינרגיה וליווי הוליסטי.

אינכם צריכים לעבור את זה לבד. פנו אל "אחות לדרך - שירותי ליווי רפואי מקצועי מלאים ע"י אחות מוסמכת". ניהול הטיפול בדרך הטובה ביותר.