גרביים הן ללא ספק בין המוצרים הכי חשובים והכי פופולאריים בארון שלנו. יש לנו גרביים ליום יום, גרביים לעבודה, גרביים ללבוש ייצוגי, גרביים לאירועים, גרביים שמתאימות לג‘ינס וטישירט או כאלה לשמלה עם סניקרס, גרביים לחליפה, גרביים לספורט וגרביים להסתובב איתן סתם ככה בבית ביום חורפי וקריר. לגרביים אותן אנו גורבים יש כמה תפקידים כמו למשל להוות סוג של ”חוצץ“ מפריד בין הרגל לבין הנעל ולמנוע הזעה, הן גם משלימות את הסטייל האופנתי שלנו ואפילו יוצרות סוג של חיבור בין מה שבחרנו ללבוש למה שבחרנו לנעול. מדובר במוצר הכי בסיסי ומובן מאליו, אבל בלי גרביים אי אפשר ועם זה אי אפשר להתווכח.

כלים

 

 

גרביים בעיצוב אישי זה הסטייל החדש

היום ניתן לרכוש ולעצב גרביים מגניבות במגוון דגמים ועיצובים. למשל, ניתן לבחור את הגרב שמתאימה לכם ואז לעצב אותן בשלבים. בשלב הראשון בוחרים גופן מבין מגוון רחב גופנים מיוחדים בכדי לעצב ולקשט את הגרביים. ניתן לבחור כל מיני צבעים וליישר את הטקסט איך שבא לנו. בשלב הבא בוחרים קליפארט לבחירה כדי לשדרג את העיצוב, משלבים אלמנטים כמו צורה, אייקון למשל לבבות או כוכבים ולשנות אותם בהתאם לגודל, לצורה ולצבע שבא לנו. בשלבים הבאים ניתן לנהל ולשנות את השכבות לפי במת העיצוב שבחרנו וזהו, העיצוב נשמר על גבי הגרביים. ניתן לעצב פריטים נוספים או לשלוח את הגרביים כמו שעיצבנו אותן. זו יכולה להיות אחלה מתנה גם עבור עצמנו, גם עבור הקרובים לנו כמו בן/בת הזוג, אחות או אח ולמגוון של מטרות ואירועים.

כל הגרביים מגיעות בשני צבעים: שחור או לבן. אתם אלו שיכולים לבחור את ההדפסה המתאימה לכם ולעצב את הגרביים פשוט איך שבא לכם. תוכלו לשלב תמונות ופרצופים של אנשים, בעלי חיים, חפצים וכדומה. ניתן גם להיעזר בתוכנת עיצוב מתקדמת המציעה קשת רחבה של עיצובים מגניבים ודוגמאות.

 

עיצובים מגניבים לגרביים

יש כל כך הרבה סוגים וסגנונות של עיצובים שאפשר לבחור בהם לגרביים כמו למשל גרביים אהבה. קחו לדוגמא את יום האהבה, הונלטיינס דיי, היום שבו הכרתם או יום הנישואין שלכם... מתנה מגניבה, מקורית ולא יקרה בעיצוב אישי ובלעדי עם תמונה שלכם, נשיקות, לבבות וכל הקישוטים שבא לכם עליהם. תוכלו גם לעצב את הגרביים עם מסר אישי למישהו שקרוב לכם, ללכת עם גרביים בעיצוב ”סופרמן“, גרביים ל“סטלנים“, גרביים ”נטפליקס“ וגרביים במיתוג אישי. זוג גרביים מעוצבות היא מתנה שימושית שתמיד כייף לקבל ומתאימה למגוון של מצבים כמו ימי הולדת, גיוס שחרור, סתם ככה להגיד תודה או להביע הערכה, למישהו שגר בחו“ל או אפילו בתור מתנה לסיום קורס לקבוצה.

רוצים לעצב גרביים? גרביים בהדפסה אישית אצלנו במגוון זה MUST. תוכלו להנות מסוגים שונים של גרביים ולעצב אותם פשוט איך שבא לכם. ניתן לשלב ביחד עם הגרביים עוד מגוון רחב של מוצרים בעיצוב אישי מתוך המבחר שלנו. נשמח לייעץ ולענות לכם על כל שאלה. שירות מקצועי, מהיר ויעיל. ניתן לשלוח את הגרביים ישירות לפתח הבית לכל רחבי הארץ.