אם אתם לא יודעים איזה סכום עומד לרדת לכם בכל חודש להחזרת הלוואה מחשבון הבנק, ואתם כבר מבולבלים ולא מצליחים לעקוב אחר החזרים חודשיים של קרן של ריבית והצמדה שנוספו להלוואה, אם אתם לא מבינים מהם התשלומים שאתם מזרימים כל חודש מהחשבון שלכם לכיסוי הלוואה; אם אתם משלמים סכום החזר חודשי גבוה מידי לחברות האשראי שלכם שפיתו אתכם בהלוואה, או שיש לכם גם משכנתא וגם מספר הלוואות קטנות שכל אחד מגיעה ממקור אחר (החל מהבנק עד מחברת האשראי) - הגיע הזמן שתדעו יותר על איחוד הלוואות.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

'איחוד הלוואות' היא פעולה שחשוב לבצע בדיוק במצבים של חוסר הבנה, של יותר מידי הורדות מחשבון העובר ושב, במקרים של יותר מידי ריביות שמתווספות לסכומים גדולים שיורדים כל חודש והכול מבלי שתדעו מה הסיבה לכל ההוצאות האלה. איחוד הלוואות מבצעים גם במקרים ודרוש סכום כסף גדול כמו למשל לרכישת נכס או דירה, במקרים של כיסוי אובר דארפט גדול או בביצוע שקעה. המטרה: לעשות סדר בחשבון הבנק.

מי צריך לדעת על איחוד הלוואות?

אנשים מן השורה שאינם בנקאים ואינם מגיעים מעולם הפיננסים - לא תמיד מבינים מה המשמעות של הלוואה צמודה למדד או כזאת שניתנת בריבית מסוימת או צמודה למט"ח ללוח סילוקין וכולי - לכן הם מוצאים את עצמם קצת אבודים ובעיקר מוציאים הרבה כסף על החזרי הלוואה חודשיים. כיום יש סוגים שונים ורבים של הלוואות החל מהלוואה צמודה למדד או עם ריבית משתנה עד להלוואות גרייס או בלון, הלוואות במטבע חוץ ויש סוגים שונים של גופים פיננסיים שיאפשרו לקחת הלוואה. וכאן מתחיל הבלגן...

איחוד הלוואות היא הדרך לבטל את כל החיובים של ההלוואות הקטנות והגדולות אשר גוררות ריביות גבוהות מידי או כאלה עם החזר חודשי שאינו מתאים. כך מתקבלת הלוואה אחת גדולה מסודרת וברורה ללקוח שתקל על החזרים, תעשה סדר בחשבון ותספק מרווח נשימה למי שלווה את סכומי כסף שונים.

מה היתרונות של פעולה פיננסית כזאת?

הלוואה הגדולה תבטל את כל ההלוואות ויכולה לעזור גם להוריד את הריביות באופן משמעותי וגם תסייע לעשות סדר בחשבון הבנק ולאפשר כיסוי מינוס עם סכום אחד הגיוני שאותו הלווה רוצה להלוות ולהחזיר.

איך עושים איחוד הלוואות?

כיום יש גם בנקים וגם חברות חוץ בנקאיות שמספקות הלוואות ויציעו לכם סכומים גדולים לכיסוי המינוס ואיחוד בין ההלוואות, אבל כאשר מבצעים את הבחירה חשוב לבחור בחברה חוץ בנקאית חוקית ומוכרת כמו גם בגוף הפיננסי הטוב ביותר שיספק לכם את התנאים הכי טובים בזמן ביצוע איחוד הלוואות ותשואות פיננסים

מתלבטים? התייעצו עם בנקאי או מומחה בתחום ותגלו אם זה הזמן לעשות סדר לחשבון הבנק ולבצע איחוד הלוואות תוך ביטול חיובים רבים גם בחשבון האשראי, גם בבנק שלכם או מול כל גוף פיננסי אחר. חשוב להתייעץ עם מומחים ללא התחייבות שיעזרו לכם להתמודד עם המציאות הפיננסית בה אתם נמצאים.