כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הדבר הנכון ביותר בעולם מתקדם אשר בו העברת מידע מתרחשת במספר שניות ובמהירות שיא! כיום יותר ויותר אנשים רוצים להעביר מידע בקלות ובאופן מהיר, ואין כמו כרטיס שעובר בSMS או בוואטסאפ במייל או עם לינק מיד לאחר פגישה.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

כרטיסי ביקור דיגיטאליים, נשלח ללקוח בהודעה לנייד, בוואטסאפ ובמייל ואל כל מקום אליו אפשר להעביר במהירות מידע אודות בית העק, המוצר או השירות. כרטיס כזה יכול לשמש גם כעמוד נחיתה או כמיני סייט עבור בית עסק ובכך הוא מספק מידע חיוני ושימושי על כל שירות או מוצר תוך חסכון משמעותי בהוצאות פרסום עבור בית העסק.

כיצד הכול התחיל?

עד לפני מספר שנים היו אנשים מוסרים את כרטיס הביקור המודפס שלהם באופן ידני - דבר שלא היה תמיד אפקטיבי בעיקר בזמן שכרטיסים מודפסים הפכו להיות מובנים מאליהם או שנזרקו בחופזה אל הפח. זה נכון, היו אז לקוחות שבחרו לתחוב את הכרטיס לארנק ואפילו השתמשו בו מפעם לפעם אבל האפקטיביות של הפרסום הזה ירדה ככל שהטכנולוגיה  המתקדמת זקפה את ראשה והפכה את כל שיטות השיווק לדיגיטאליות.

כיום כרטיסי ביקור דיגיטאליים לעורכי דין, לבעלי עסקים ושירותים מספקים דרך להעביר מידע חיוני ללקוח. הם מאפשרים ללקוח קיצור במהירות קשר עם בעל העסק והם מקנים את כל היתרונות עבור בעל העסק החל משליחת לינקים לאתר או למיניסייט/ עמוד נחיתה או עמוד עסקי ברשת החברתית והם מאפשרים יותר ויותר פניות מלקוחות, יצירת קשר בקלות, העברת מידע במהירות ואת כול מה שצריך כדי שהלקוח ישים לב לבית העסק ולשירותים שהוא מספק.

כיצד בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כשאתם בוחרים את הכרטיס שימו לב כי העבודה נעשית על ידי מומחים שיאפשרו לכם את כל היתרונות של שיטת השיווק המהירה החל משליחה אוטומטית של הכרטיס לאחר שיחה או יצירת קשר, עד עיצוב כרטיס שהוא גם עמוד נחיתה, מיני סייט ואתר אפקטיבי וקצר בו הלקוח יכול להתמצא. בחרו חברה לשיווק שתעצב את הכרטיס כמו שתמיד חלמתם ותספק מידע ללקוח עם פרטים חשובים אודות בית העסק שלכם.

שיטת שיווק כזאת מציעה לעסק את היתרונות הבאים:

הודעה עם פרטים על בית העסק שנשלחת ישירות ללקוחות.

פלטפורמת שיווק חכמה ויעילה שיוצרת יותר תהודה ברשת על ידי יכולת לפרסם ביקורות, חוות דעת וניקוד של בית העסק.

הקניית מידע חיוני ללקוחות ושליחת קישורים למגוון פלטפורמות באינטרנט. הלקוח יכול להכנס אל עמוד עסקי ברשתות החברתיות, אל האתר שלכם, אל חנות מקוונות ולשאר פרסומים ברשת.

הגדלת מכירות ויצירת קשר באמצעות כרטיס זמין ושימושי שמספק פרטים ותמיד נשאר ברשת עבור הלקוח.

הפצה גדולה יותר של בית העסק באמצעות הכרטיס ודירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

התקדמות מבחינה שיווקית והצטרפות לקדמה ולטכנולוגיה שיווקית מתקדמת יותר עבור בית העסק שלכם. אז זה הזמן לפנות למומחים בתחום וליצור כרטיס אפקטיבי ושימושי.