תהליך מציאת משרה אשר תהיה הולמת לכישורים שלכם, הינו תהליך ארוך ומורכב אשר לעיתים גורם לאכזבות כה גדולות, אשר באות כתגובה לציפיות הגבוהות שנבנו בהתאם למשרה הנחשקת שגיליתם בה עניין וחלמתם כי היא תהיה המשרה שלכם. על כל משרה שמתפרסמת, ישנם אלפיי מועמדים אשר מביעים בה עניין, דבר אשר יש לקחת אותו בחשבון ולא לפתח ציפיות גבוהות מידי אשר ייתכן כי יקרסו כמגדל קלפים. הדרך הטובה ביותר למציאת המשרה המושלמת ובסיכויי התאמה גבוהים מאוד, היא באמצעות הפלטפורמה ,Mploy אשר מאגדת בתוכה אלפי משרות בתחומים שונים ומגוונים אשר מתאימים במיוחד עבורכם. מאגר המשרות המצוינות באתר, מתעדכן מידי שלוש שעות ומגדיל את הרלוונטיות עבורכם, כך שהסיכויים למציאת מקום עבודה איכותי ולטווח ארוך, עולים משמעותית וכל שנותר הוא להיכנס לאתר ולהתחיל בחיפוש אחר המשרה המושלמת עבורכם.

כלים
קרדיט תמונה  FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

חיפוש בהתאם לקטגוריות

הפלטפורמה של ,Mploy מכילה מאגר עצום של משרות ותפקידים נחשקים, אשר נוגעים לתחומים שונים ומקיפים במשק הישראלי. הדרך הטובה ביותר לצמצם את החיפוש היא באמצעות שימוש בקטגוריות חיפוש שונות, אשר ימקדו את החיפוש בצורה איכותית על מנת להתאים עבורכם את המשרה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לכישורים שלכם. ראשית, עליכם לבחור את התחום בו אתם מעוניינים לעסוק. תוכלו לבחור בין כמה תחומים ולהגדיל את היצע המשרות אשר יתקבלו בחיפוש, או שתוכלו להסתפק בתחום ספציפי אחד ובכך למקד את החיפוש. בכל תחום בו תבחרו, ישנם עשרות תפקידים רלוונטיים אשר יכולים לעניין אתכם ולהתאים לכישורים ולרצונות שלכם. עליכם להגדיר ולסמן את התפקידים בהם אתם מעוניינים להציג את המשרות הרלוונטיות. אחת האפשרויות המעולות שהפלטפורמה Mploy מציעה, היא אפשרות לבצע חיפוש עבודה על בסיס מרחק גיאוגרפי ממקום המגורים שלכם, כך שאם אתם מחפשים משרה בתחום אדמיניסטרציה, מכירות, הנדסה תוכנה ועוד מגוון משרות אחרות, תוכלו להגדיר את המרחק הרצוי של מיקום המשרה ממקום המגורים שלכם וכך, למקד את החיפוש עוד יותר כך שיוצגו המשרות הרלוונטיות אשר נמצאות בתחום הגיאוגרפי שהגדרתם. ככל שנשתמש בכמה שיותר קטגוריות, כך נצמצם את החיפוש ונמקד אותו באופן יעיל ואפקטיבי לדרישות שלנו וכך נמנע תהליכי חיפוש מורכבים וארוכים וכמו כן, נגדיל באופן משמעותי את סיכויי הקבלה לתפקיד.

יציאה ממעגל האבטלה וכניסה אל מעגל התעסוקה

תקופת הקורונה הביאה יחד עם משבר בריאותי עולמי, גם משבר כלכלי אשר עדיין מלווה אותנו ויידרש זמן רב עד שהמצב יחזור לקדמותו. משבר הקורונה הוביל לסגירת עסקים רבים, אשר אינם עמדו בעומס הכלכלי וספגו הפסדים רבים כתוצאה מסגרים ובידודים אשר מנעו מלקוחות להגיע אל החנויות ולבצע עסקאות, אשר תרמו למחזור העסקי של אותו העסק. כתוצאה מכך, נוספו מאות אלפי אנשים אל מעגל האבטלה כאשר אלה שעדיין הועסקו, עשו זאת באמצעות עבודה מהבית ובכך מנעו את השפעת הבידודים והסגרים השונים, אשר הוטלו על האזרחים כתוצאה מהדבקות ועלייה בשיעור ההדבקה בקהילה. בתקופה האחרונה ניתן לראות התאוששות של המשק בישראל וחזרה של עובדים אל מעגל התעסוקה. Mploy התגייסה ובנתה עבורכם מאגר גדולה של משרות ותפקידים נחשקים. מדובר על עשרות אלפיי משרות, אשר מחכות לכם באתר וכל שצריך לעשות הוא לבצע הרשמה קצרה ואתם כבר בחצי הדרך למציאת עבודה. ישנם מודעות דרושים רבות ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות ובאמצעות הפלטפורמה Mploy, כל אותם משרות חדשות אשר מופיעות ברשתות החברתיות השונות, מיד מוצגות באתר ונשלחות אל כל אחת ואחד מכם, בהתאם להעדפות האישיות שלכם שקבעתם בעת ההרשמה. מדובר בדרך האופטימלית ביותר למציאת עבודה, דרך אשר תחסוך לכם זמן ומשאבים רבים ובעיקר מדובר בדרך אשר תחזיר אתכם באופן מהיר מאוד על מעגל התעסוקה, אל התפקיד אותו אתם מכירים ושאותו אתם יודעים לבצע על הצד הטוב ביותר ולעזור לחברה להשיג את מטרותיה