לא מעט אנשים תוהים מה היה קורה אם הם היו יכולים לתכנת את עצמם מחדש. לא מעט אנשים חיים עם התחושה המתסכלת שאין להם שליטה אמיתית על הצורה שבה הם מגיבים לסיטואציות שונות בחיים שלהם. כמו כן, לא מעט אנשים תוהים האם שינויים הם באמת דבר שניתן לחולל כאשר מדובר על הרגלים או מחשבות שכבר טבועות בנו. מדובר ללא ספק על נושאים ושאלות שעולות בכל אדם. בעוד שישנם אנשים שממשיכים לחיות עם השאלות הללו, רבים אחרים מחפשים את התשובה. אם אתם מעוניינים ללמוד על שיטה יעילה ואיכותית מאוד שיכולה כיום לסייע לכל אדם לשנות את עצמו ולחיות את חייו בדיוק כפי שהוא רוצה, כדאי שתכירו את הקורסים בתחום nlp.  מדובר על אחת השיטות הפלאיות ביותר בתחום הרפואה המשלימה ויש לא מעט אנשים שאפילו מכנים אותה כתכנות מחדש.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מה זה nlp?

ראשי התיבות nlp מייצגים את המילים: Neuro-Linguistic Programming. או בעברית: תכנות לשוני עצבי. מדובר על שיטה אשר הומצאה על ידי אדם אנגלי בשם: ריצ'ארד בנדלר. בבסיס השיטה המדוברת עומדות טכניקות לזיהוי המסרים של הלא מודע האישי של כל אדם ולתקשורת עם המסרים הללו כאשר המטרה העומדת על הפרק היא לשנות את ההתניות שמפעילות את האדם לא פעם בניגוד לבחירתו ולרצונו האמיתי. במהלך הטיפול המטפל עושה שימוש בטכניקות  ויזואליות ולשוניות אשר נסמכות על ניואנסים מסוימים וידועים בשיטה, כאשר המטרה היא למצוא את המשאבים שטמונים באדם ולהשתמש בהם לטובתו, במקום אלה שמפעילים אותו שלא לטובתו.

מה לומדים בקורס NLP?

בקורס לומדים את כל מה שצריך אודות השיטה. ניתן למצוא מגוון קורסים שונים בשיטה זאת במגוון רמות שונות כאשר ניתן לחלק את הקורסים השונים בתחום כקורסים ללימודי תעודה המסמיכים את הלומד להיות מטפל בתחום ולהציע את שירותיו גם לאחרים ולקורסים שרלוונטיים לצורך העשרה בלבד. לימודי הקורס הרלוונטיים עבור תעודה ערוכים בצורה הדרגתית כך שכל אדם שמעוניין להתקדם במעלה השיטה ולהגיע לרמות גבוהות, יהיה חייב לעבור בהצלחה את הקורסים הראשונים בתחום. יחד עם זאת, ניתן למצוא מוסדות לימוד אשר עורכים חיבורים עצמאיים בין הקורסים השונים וההכשרה תהיה בהתאם לכל מוסד לימוד.

למי מתאים הקורס?

קורס nlp הוא קורס שפתוח לציבור הרחב. כלומר, כל אדם שמעוניין ללמוד את התחום יכול. אם אתם עוסקים בטיפול מסוג אחר, לימודי התחום יכולים לסייע לכם להעשיר את הטיפול שאתם מציעים. כמו כן, מדובר על לימודים חווייתיים מאוד אשר מעבר לעובדה שהם מאפשרים לכל לומד להתנסות בשיטה באופן עצמאי, לא פעם הם גם יסייעו לאדם שמעוניין לטפל, להציע את שירותיו למגוון רחב של אנשים  ולסייע להם לעשות שינוי ממש אמיתי בחייהם, שהם לא חשבו כי אפשרי לעשות.

מה לומדים בקורס?

כאמור, ניתן למצוא בתחום מגוון קורסים ברמות למידה שונות, אך בין הנושאים  שניתן ללמוד בקורסים הם: שחזור זיכרונות, עוגנים, יצירת תהליכי שינוי, תקשורת עם הלא מודע, ריפריימינג, רמזי עיניים, שינוי הרגלים ושחרור מתלות, מבוא לשיטה, מודלים שונים לשימוש בשפה לצורך שינוי, שיטות הרפיה, טיפול מהיר בפוביות ועוד מגוון רחב של נושאים הרלוונטיים לטיפול באמצעות שיטה זאת. כל קורס נוגע בנושאים אחרים וחשוב מאוד לברר טרם בוחרים בקורס, איזה נושאים בדיוק ילמדו בקורס והאם מדובר על נושאים שרלוונטיים לכם.

אין ספק כי קורס nlp הוא קורס שיכול להעשיר לא מעט אנשים, לסייע להם לשנות בעצמם בדיוק את  מה שהם רוצים לשנות וכמובן לסייע לאחרים לעשות זאת. על כן, חשוב לבחור ללמוד את הקורס במקום הטוב ביותר.