בשנים האחרונות תחום הפקת סרטוני וידאו, על כל סוגיהם, עברו שינוי משמעותי בבקרת איכות מדוקדקת במיוחד. בין אם אתם עצמכם עורכי וידאו ובין אם בעלי עסק המשתמשים בסרטוני וידאו למטרות שונות, אין ספק כי נדרש מכם לעמוד בקצב ההתפתחות המסחרר של התחום הנחשק. ככל שהביקוש עולה, האיכות עולה ואז קורה דבר נפלא - הביקוש עולה עוד. ככל שעריכת הסרטונים שלכם תהיה יותר מקצועית, מחדשת ואיכותית, כך מספר הצפיות והשיתופים יגדל והחשיפה תתרחב. המשיכו לקרוא ותגלו מה המשמעות של עריכת וידאו מקצועית באמת, אילו טיפים ירימו לסרטונים שלכם ואיך בוחרים עורך וידאו עם כוחות על.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

עריכת וידאו מקצועית - מה המשמעות?

מערך השיווק של עסקים, ותיקים וחדשים כאחד, זהו אחד המרכיבים החשובים ביותר להצלחה. בלי השקעה במהלכים שיווקיים איכותיים, לא תהיה חשיפה משמעותית ללקוחות חדשים וכך בעצם לא תהיה התפתחות בכמות המכירות או הזמנת השירותים אותם העסק מציע. בעידן הטכנולוגיה המתפתחת ללא הרף, ישנן פלטפורמות לשיווק, שנכנסו כשחקניות מפתח במגרש השיווק והפרסום. אחת הפלטפורמות החזקות ביותר היום היא כמובן הרשת החברתית על כל גווניה (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד).

אם עסק לא מפרסם את עצמו ברשתות החברתיות - הוא כמעט ולא קיים.

אבל זה כמובן לא הכל, אתר אינטרנט יפה ונוח לשימוש הוא כלי חובה לכל עסק, אין אתר טוב בלי סרטון תדמית המציג את חוזקות החברה בפחות מדקה.

השיווק באינטרנט בא לידי ביטוי בעיקר בעזרת פרסום סרטונים שונים כמו סרטוני תדמית כמובן, סרטוני מוצר, סרטוני הדרכה ועוד. בשל קצב התפתחות מטורף של הטכנולוגיה, ביניהן טכנולוגיית האנימציה, העריכה והצילום - התחום דורש מאיתנו לתת גז וללמוד מהלכים חדשים שיביאו אותנו לרמה גבוהה יותר של תוצרים.

המשמעות של עריכת וידאו מקצועית היא: חשיפה גדולה יותר, לקוחות חדשים וכן עלייה במכירות ופיתוח העסק.

איך בוחרים את ה - עורך ?

אז אם עריכת וידאו מקצועית היא תנאי לעסק מצליח... מי אחראי על איכות ומקצועיות העריכה? עורך הוידאו הנבחר כמובן. על מנת להביא את העסק שלנו לשלב הבא, עלינו להבין שאסור לנו להתפשר בדרך על שום דבר, במיוחד על גיבור העל שיערוך לנו את הסרטונים. פחות מגיבור על - לא מתקבל.

בגלל החשיבות המשמעותית של עורך הוידאו, לפני שבוחרים את ה - אחד (או האחת כמובן), חשוב לשים דגש על כמה עקרונות בסיסיים:

★ תיק עבודות - קודם כל ולפני הכל, וודאו כי סטייל עבודתו של העורך, אכן תואם את אופי הסרטון שאתם מצפים להפיק. אל תתביישו לבקש תיק עבודות, לבחון בקפידה אלמנטים שונים בעריכה וכן את יכולות הגשת המידע.

★ המלצות מלקוחות מרוצים - אם אהבתם את העבודות השונות, הגיע הזמן לברר מה לקוחות עבר ולקוחות נוכחיים חושבים על אותו עורך. מלבד עבודה מקצועית ויצירתיות, חשוב לוודא כי העורך אכן קשוב לבקשות הלקוח, כי העבודה איתו נעימה ולא מצפות לכם הפתעות לא נעימות במיוחד.

★ נכונות לעבודה משותפת גם בעתיד - אז מצאתם את העורך המושלם עבורכם, מזל טוב! עכשיו רק נותר לוודא כי ישנה נכונות מצד העורך גם לעבודה עתידית יחד. אתם הרי רוצים להמשיך בקו המצוינות שהתחלתם ;)

לסיכום, בשורה התחתונה להעלות סרטוני תדמית או כל סרטון שיווקי אחר ברמה ממוצעת זה לא מספיק, ואף לגמרי יכול לגרוע. אל תתפשרו על איכות הסרטונים שאתם מעלים לאוויר, כי עבודה מקצועית היא המפתח האמיתי להצלחה.