זה לא נעים, אבל יכול לקרות לכל אחד. רגע אחד הבית שלכם מתפקד כראוי, ורגע לאחר מכן אתם שמים לב שהברז מטפטף או שיש נזילת צנרת הדורשת התייחסות דחופה. אינסטלטור מקצועי בתל אביב הוא האדם שיכול לעזור לכם בשעת משבר. לאינסטלטור יש את כל הכלים הדרושים אשר יעזרו לו לפתור כל תקלה ולהציע לכם את הפתרון הטוב ביותר, על מנת שתוכלו לחזור לשגרה במהירות האפשרית.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

6 טיפים למציאת אינסטלטור אמין

כאשר יש לכם תקלה בבית או בעסק, אתם רוצים לקבל את השירות המקצועי והטוב ביותר. קבלו את כל הטיפים למציאת אינסטלטור מקצועי ואמין:

  • מקצועיות וניסיון.

המקצועיות מגיעה עם הניסיון אבל לא רק. זה נכון שאינסטלטור מנוסה יותר יודע לאתר תקלות בקלות רבה יותר, אך חשוב גם שהוא יתייחס לעבודתו ברצינות ולא ב"חפיפניקיות". אם אתם רוצים לראות איש מקצוע בעבודתו, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ביובית בתל אביב – אורן רדה,  ולהכיר את האינסטלטור המקצועי אורן רדה, האינסטלטור שעושה את כל ההבדל.

  • מחיר הוגן.

אחד המבחנים הגדולים ביותר של האינסטלטור הוא לנקוב במחיר הוגן. למרבה הצער, ישנם אינסטלטורים חאפרים אשר נוהגים "לנפח" תקלות בכוונה תחילה על מנת שיוכלו לקבל יותר כסף ולעקוץ את הלקוח. לפיכך, חשוב לבחון את המחירים הממוצעים בשוק ולבדוק את הרקע של האינסטלטור על מנת לבחון אם לא כתבו עליו תגובות שליליות רבות.

  • המלצות.

אם רוצים ללכת על בטוח, כדאי לאסוף המלצות על האינסטלטור שאתם רוצים להזמין אליכם הביתה. טוב לשאול בני משפחה וחברים קרובים, שכן סביר מאוד להניח שלפחות אחד מהם מכיר אינסטלטור טוב בסביבה. אבל ניתן גם לקרוא תגובות בפורומים השונים ולראות מי האינסטלטור שמככב שם לטובה. בסופו של דבר, ניתן ללמוד מניסיונם של אחרים ולבחור לכם אינסטלטור מקצועי שעושה את כל ההבדל.

  • שירות אדיב.

כאשר האדם חווה תקלה בבית הוא נמצא במצוקה וזה מובן בהחלט. אחרי הכול, מדובר בבית הפרטי שלו שהפך לבלתי יציב בזמן האחרון. אינסטלטור מקצועי יודע לא רק לפעול נכון בזמן אמת, אלא להרגיע את הלקוח ולהבטיח לו שהתקלה תטופל.

  • זמינות.

כשיש תקלות דחופות כמו צנרת שהתפוצצה, חשוב שהאינסטלטור יהיה זמין בכל מצב. אינסטלטור כזה מגיע במהירות האפשרית אל המקום כדי להעניק את העזרה המתאימה.

  1. כלים משוכללים.

אינסטלטור מקצועי באמת משתכלל כל הזמן ומגיע עם כלים משוכללים לעבודה שלו. אחד הכלים האלה הוא הביובית שעליה נרחיב עוד קצת כאן.

הביובית שעושה את כל ההבדל

הביובית היא יד ימינו של האינסטלטור. היא מסייעת לו להתגבר על סתימות חמורות לא רק בבתים פרטיים, אלא גם במסעדות ובעיקר במפעלי תעשייה גדולים. שירותי ביובית בתל אביב – אורן רדה, למשל, הם מבין השירותים הנחוצים והאיכותיים ביותר שאפשר למצוא. אבל לפני הכול, בואו נכיר את הביובית מקרוב. הביובית היא בעצם משאית, אך לא מדובר במשאית רגילה. המנוע של הביובית חזק מאוד והמטען שלה כולל שני מיכלים. המיכל הראשון נועד להכיל את המים הדלוחים, את כל מי השופכין שמוציאים מן הביוב. המיכל השני מכיל מים נקיים המיועדים לשטיפת הביוב לאחר השאיבה. לאחר שהאינסטלטור מנקה את הביוב באמצעות הביובית, הוא אורך בו בדיקה כדי לראות מה ניתן לתקן.

ברגע האמת חשוב שיהיה לכם מספר טלפון של אינסטלטור מקצועי ואמין שתוכלו לסמוך עליו. כזה הוא האינסטלטור אורן רדה שעובד מהלב ומעניק שירות מקצועי לאורך כל הדרך ועד הסוף. לאורן רדה יש לקוחות מרוצים רבים והם ישמחו להמליץ עליו בפעם הבאה שתהיה לכם תקלה.