לימודי כלכלה לתואר ראשון מקנים לסטודנטים כלי ניתוח, בקרה ומיומנויות אשר פותחים בפניהם מגוון רחב של עיסוקים.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

לימודי כלכלה וניהול מתאימים לבעלי ראש ריאלי שאוהבים מספרים וגרפים וכאלה המעוניינים לשפר את יכולת הסקת המסקנות שלהם בתחום הכלכלי. בוגרי תואר ראשון בכלכלה יכולים להשתלב בעולמות הביטוח, הבנקאות והשקעות במגוון רחב של תפקידים. התואר נלמד לעיתים יחד עם מנהל עסקים או ניהול.

לימודי כלכלה וניהול

לימודי כלכלה וניהול ניתן ללמוד גם במסלול דו חוגי ולשלב אותם עם תחום לימוד נוסף. לימודי כלכלה וניהול מעניקים ידע נרחב בתחומים כמו, אסטרטגיה בתוך חברה, כלכלה ארגונית ושינוי חשיבה כלכלית. לימודי כלכלה שואבים השראה מתחומים חופפים ודומים כגון, ראיית חשבון, מיסוי, ביטוח, ניהול מימון אך גם מעולמות הומניים יותר כגון, מדעי החברה ומדעי המדינה.

לימודי כלכלה תנאי קבלה

אם הלימודים נעשים במסגרת דו חוגית של ניהול לצד לימודי כלכלה תנאי קבלה נדרשים כוללים את שני החוגים ויש לעמוד בדרישות החוג בו הם הגבוהות יותר. בדרך כלל ציון הפסיכומטרי המשולב הנדרש למסלולים אלה נע בין 580 - 600, אולם עשוי להיות גם נמוך או גבוה יותר מטווח זה בהתאם לשיקולי המוסדות השונים. בחלק מהמוסדות השונים אף לא נדרש פסיכומטרי.

תואר ראשון בכלכלה והתמחות

במסגרת לימודי כלכלה וניהול לתואר ראשון ניתן ללמוד התמחות ספציפית. ניתן למצוא תואר ראשון בכלכלה בהתמחות בנדל"ן, תואר ראשון בכלכלה בהתמחות בשמאות מקרקעין, תואר ראשון בכלכלה בהתמחות במערכות מידע, תואר ראשון בכלכלה בהתמחות במימון ועוד. גם במקומות המציעים מסלולי התמחות שונים הדבר בדרך כלל מותנה במינימום של נרשמים.

איפה אתם עומדים בתנאים

במידה ואתם רוצים לברר מידע נוסף לגבי לימודי כלכלה תנאי קבלה תוכלו לפנות לכלל המוסדות השונים או להכניס את הנתונים האישיים שלכם באתר של שוקיסט. באתר תוכלו לברר בהתאם לציון בפסיכומטרי שלכם על חלקיו השונים וציוני הבגרות שלכם, באיזה מוסד אקדמי תוכלו להתקבל ללימודי תואר ראשון בכלכלה או כל תואר אחר. תוכלו גם להבין היכן נדרש מכם שיפור.