כשמארגנים אירוע, לא משנה אם זו חתונה, ברית מילה או בר ובת מצווה, יש צורך לדאוג להמון דברים.

כלים

 

בין היתר, הכנת רשימת מוזמנים, בחירת אנשי מקצוע כמו מפיק, תאורן, תקליטן, צלם, להביא קייטרינג שהוא מתאים לאופי האירוע וכמובן בחירת המקום והעיצוב שלו. עיצוב מקום האירוע הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר. איך שהמקום יראה, כך האורחים יתנהגו בהתאם. למשל, באירוע בו הכול ענק, צבעוני ומוגזם, האנשים יהיו יותר נלהבים, לעומת אירוע שהוא צנוע, בצבעים רגועים ומינימליסטי, בו האורחים יכולים להיות רגועים יותר. יש קישוטים מאוד יפים שמתאימים לאירועים משני הסוגים, למשל אותיות שזורות פרחים. האותיות הן בולטות מצד אחד אך אלגנטיות מצד שני, ומתאימות בעיקר להצעות נישואין וחתונה. אם אתם מעוניינים להשכיר אותיות שזורות פרחים, יאיר מצרפי ידאג לכם לפרחים האיכותיים ביותר במענה נעים וזמין.

אותיות שזורות פרחים לאירוע שלכם

הכירו את הטרנד שכבש את החתונות והצעות הנישואים- אותיות שזורות פרחים. האותיות הן גדולות וחלולות, שבפנים תוכלו למצוא פרחים. לרוב בפרח יהיה ורד, בצבעי לבן, ורוד ואדום. כמו כן, תוכלו לבחור את האותיות לאיזו משמעות שרק תרצו. בין אם זה ראשי תיבות של החתן והכלה, שמותיהם המלאים, משפט מרגש או כל דבר אחר שתרצו תוכלו לעצב באותיות פרחים. כמו כן, האותיות הינן ניידות כך שאתם יכולים להזיז אותן על פי שיקולכם במהלך האירוע, בהתאם למיקומם של האורחים באירוע.

קצת עלינו

מלבד השכרת אותיות שזורות פרחים, יאיר מצרפי הוא תקליטן מהמובילים בארץ. התקליטן החרדי יאיר מצרפי הוא בעל ניסיון רב על במות והוא מנגן במגזר החרדי והדתי לאומי. בזכות היותו מוזיקאי בנשמה, יש לו את היכולת להתאים כל שיר לרגע באירוע וכך הוא משתלב בצורה מושלמת בו. ממליצים רבים חוזרים וכותבים על השירים שהוא שם במהלך האירוע שגרמו לאורחים להנות, על העובדה שרחבת הריקודים לא ידעה מנוח, על השירות המעולה שהוא נותן החל משיחת הטלפון הראשונה ועד סיום האירוע באופן סופי וכמובן המחירים המעולים שהוא מציע.