שואב האבק הרובוט הכל-באחד של ROIDMI EVA צבר מוניטין של מוצר ניקוי ביתי אפקטיבי ויעיל במיוחד, כאשר לקוחות רבים מתלהבים מהיכולת שלו לשאוב, לנגב, לנקות את המגב ולאסוף אבק באופן אוטומטי. משתמשים אפילו טענו שזה חוסך להם זמן בעבודות הבית, ומאפשר להם לבלות יותר זמן איכות עם יקיריהם.

כלים
שואב האבק הרובוט הכל-באחד של ROIDMI EVA
שואב האבק הרובוט הכל-באחד של ROIDMI EVA

אחת הסיבות העיקריות לכך שה-ROIDMI EVA כל כך פופולרי היא בזכות העיצוב הייחודי והטכנולוגיה המתקדמת שלו. הוא כולל מגב עם פיצ׳ר ניקוי עצמי ויכולות איסוף אבק אוטומטי, המפחיתות את הצורך בניקוי ידני ומבטיחות שהמגב נשאר נקי, ומונעות זיהום משני. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו ניווט לייזר LDS 4.0 והימנעות ממכשולים אינפרא-אדום מאפשרים ל-EVA לספק כיסוי מקיף ויעילות ניקוי גבוהה.

גורם נוסף שתורם לפופולריות של ה-ROIDMI EVA הוא חווית המשתמש המעולה שלו. לקוחות דיווחו כי קל להגדיר מחדש המכשיר ולהשתמש בו, והיכולות הניקוי האוטומטיות באמת מפחיתות את הצורך בהתערבות ידנית. עם עוצמת יניקה של 2700Pa ולחץ של 12N על המגב, ה-EVA יכול להסיר בקלות לכלוך מהרצפה. ניתן להגדיר צרכי ניקוי אישיים דרך האפליקציה המצורפת, ושקית איסוף האבק הגדולה בנפח 3 ליטר יכולה לאחסן עד 10 שבועות של אבק.

לבסוף, ה-ROIDMI EVA מספק תמורה גבוהה לכסף, שהיא תכונה אטרקטיבית עבור צרכנים רבים. המחיר נמוך יותר ממוצרים דומים בשוק, מה שהופך אותו למתחרה יותר חזק. לקוחות מוכנים לשלם פחות עבור שירות ומוצרים טובים יותר, וזו הסיבה שה-EVA צברה אחיזה רבה בתעשיית ניקיון הבית.

לסיכום, שואב האבק הרובוט ״הכל-באחד״ של ROIDMI EVA הוא מוצר פופולרי בתעשיית הניקיון הביתי בזכות העיצוב הייחודי והטכנולוגיה המתקדמת שלו, חווית השימוש המעולה ותמורה גבוהה לכסף. עם יכולת לשאוב, לנגב, לנקות את המגב ולאסוף אבק באופן אוטומטי, ה-EVA מספקת פתרון ניקוי יעיל ויעיל עבור משקי בית.

ניתן לרכוש אותו ב-Bestmobile תמורת 2679₪, עם אחריות ל-12 חודשים, בהתאם ליבואנים הרשמיים.