במכללה האקדמית נתניה ייערך ביום חמישי הקרוב (22/7) כנס ראשון מסוגו על קידום שיווק עסקי ע"י פענוח קולות של הצרכנים. את השיטה פיתח מרצה בביה"ס למינהל עסקים במכללה, ד"ר יורם לבנון. ע"פ השיטה יכול איש השיווק לזהות את מידת שביעות הרצון של הלקוח הפוטנציאלי ואת נכונותו לרכוש את המוצר ע"פ קולו. ד"ר לבנון פענח לדבריו את צופן האינטואיציה בקול, דבר המאפשר לקדם את השיווק ולשפר את התקשורת הבין אישית

כלים

ד"ר לבנון כבר זכה בפרס של מיליון דולר על פיתוח השיטה שהוגדרה "סטארטאפ פורץ דרך" ובאות הוקרה של איגוד חברות הטכנולוגיה האמריקניות. בכנס ישתתפו בין היתר, אחיו של אהוד ברק, ד"ר אבינועם ברוג, מנכ"ל חברה למחקרי שיווק, דן יעקבי, שהיה מנכ"ל חברות "אלקטרה" ו"טמפו". פרופ' אשר קוריאס, חתן פרס ישראל בפסיכולוגיה פרופ' צבי ציגלר וד"ר לבנון עצמו. יפתחו נשיא המכללה פרופ' צבי ארד ודיקן ביה"ס למינהל עסקים פרופ' יהושע ליברמן. ינעלו אמנים מובילים בהם הצייר אורי ליפשיץ ומפיק "החמישיה הקאמרית" עמי אמיר, שישתתפו בפאנל על השפעת מילים כתובות וטונים מוזיקליים כעוגנים רגשיים.