שף הגורמה ארז שטרן, שחזר לארץ לאחר לימודים ועבודה במוסדות הגורמה המובילים בצרפת, מציע לאנשי עסקים שירות חדש – אירוח משקיעים ולקוחות לסעודת גורמה דיסקרטית בדירה פרטית, ללא חשש מהאוזניים הכרויות של הסועדים בשולחן ליד. שירות זה מיועד לאנשי עסקים שאינם מעוניינים להציג לראווה עם מי הם מתכננים להתמזג או לסגור עסקה, אך גם לא מעוניינים לערוך פגישה אפרורית במשרד. שטרן מבין את חשיבותה של דיסקרטיות לאנשי העסקים, ולכן הוא חותם מול מזמיני הארוחה על הסכם סודיות הכולל התחייבות לא לשוחח על תכני הפגישה, ובנוסף עורך בביתו בדיקה לגילוי האזנות סתר מדי חודש.
השירות של שטרן חורג מבישול וממתן ערובה לדיסקרטיות הפגישה לתחום הייעוץ העסקי – קולינארי, ולהתאמה מדויקת של התפריט לצרכי הפגישה. "כדי לסגור עסקה, יש צורך ליצור את האווירה המתאימה" מסביר שטרן "אנשי עסקים שרוצים לסגור עסקה גדולה לא רוצים לעשות זאת במשרד, ובצדק מעדיפים לקחת את הלקוח לארוחה טובה. הבעיה היא שארוחה כבדה מדי יוצרת תחושות עייפות וחשק לנמנם, שמקשה על סגירת העסקה, ולכן אני מקפיד להתאים את התפריט לאירוע וליצור תפריט קל, משביע ומעורר השראה. יין ושוקולד, למשל, הם שני מוטיבים קולינאריים שכאשר משתמשים בהם בתבונה וללא הפרזה, הם יוצרים אווירה טובה וערנית ומסייעים לסגירת העסקה."
כאשר אנשי עסקים או חברה מזמינים משטרן סעודה כזו, שטרן מנסה לקבל מידע מוקדם על הלקוח או המשקיע איתו נערכת הפגישה, ועורך עליו תחקיר קולינארי, במטרה לגלות את העדפותיו התזונתיות. שטרן מנסה לאמוד וללמוד מי הלקוח ומה הלקוח אוהב לאכול במיוחד, כדי ליצור עבורו את הסעודה האולטימטיבית. "הכנה מוקדמת מונעת תקריות לא נעימות" מסביר שטרן " הלקוח הקבוע הראשון שלי, חברת היי טק גדולה, הגיע אלי לאחר פגישה מאוד לא מוצלחת עם לקוח הודי גדול, אשר נקבעה במסעדת בשרים ארגנטינאית החביבה מאוד על מנהלי החברה, שלא ידעו שהלקוח שלהם צמחוני. עוגמת הנפש של הלקוח, שישב במסעדה יוקרתית ולא יכל להזמין דבר מהתפריט, בעודו מוקף בניחוחות בשר אותם הוא מוצא דוחים, מנעה בסופו של דבר את סגירת העסקה." שטרן שם דגש שהארוחה לא תהיה כבדה מידי ,כזו שעלולה ליצור תחושת נמנום על בעלי העסקים האמורים להתמקד בפרטי החוזה .