קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם

כלים

סרט "צאו להפגין אהבה!" של קסטרו בוים על ידי יריב בראל ותועד בוידיאו על ידי צלמי האופנה דודי חסון ועידו איז'ק ומציג עשרות רגעים סקסיים ומלאי תשוקה, בסגנון צילום משוחרר וסנאפי שמבטא את האנרגיה המתפרצת של צעירי העיר.

סרטון הפרסומת נעשה בשיתוף צלמי האופנה המובילים דודי חסון ועידו איז'ק ובנוסף לפרזנטורים של קסטרו השחקנית גל גדות והדוגמן יונתן ווגמן, משתתפים בו גם צוות שחקנים מלא הומור.

http://www.youtube.com/watch?v=EoTWlTuMrmI

קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של כ 3.5 מיליון ₪, יכלול סרטון פרסומת שיעלה בערוצי הטלוויזיה ובקולנוע, פעילות אינטראקטיבית בדף הפייסבוק של קסטרו, פרסום באתרי אינטרנט מובילים, פרסום על גבי קיר הענק בצומת ההלכה ונתיבי איילון וכן סטיקרים עם סלוגן הקמפיין שיופצו ברחבי הארץ.

לכבוד המהלך עוצבה במיוחד קולקציית קפסולה של טי-שירטים במהדורה מוגבלת עם סלוגן הקמפיין: "צאו להפגין אהבה" אשר תימכר בחנויות קסטרו וקסטרו-מן.

השיר המלווה את הקמפיין הוא "Destroy everything you touch" של Ladytron יצא כסינגל באלבום השישי של להקת האלקטרופופ הבריטית. סולנית ההרכב היא מירה ארויו שחוץ מקול סופר מגניב יש לה גם דרכון כחול, ישראלי למהדרין.