עם העלייה בכוחה של האינטרנט והחשיבות שביצירת נכסים דיגיטליים, בראשם אתר אינטרנט תדמיתי לחברה או לעסק, קיימת עלייה מקבילה בביקוש לשירותים איכותיים של כתיבת תוכן. קרי, פנייה לקופירייטרים לאתרים היודעים כיצד לנסח ולפצח את התוכן השיווקי הנדרש באתר.

קרא עוד...

כבר מזמן שאפשר להגיד כי רשת האינטרנט והרשתות החברתיות מהוות מקור מרכזי לצריכת אקטואליה, חדשות, מידע בנושאי תרבות ופנאי, צרכנות, נדל"ן וכו'. במקביל לאתרי החדשות הארציים, גם המקומונים המובילים בישראל כבר נמצאים מזמן ברשת וזה הוא אתר חדשות חיפה והקריות, שהוקם בשנת 2002.

קרא עוד...

סטנד לתערוכה icatch

חברות, בתי עסק ומיזמים שונים מחפשים כיום בנרות אחר כל כלי שיווקי אשר יעניק להם יתרון כלשהו בענף בו הם מתחרים. כל בעל או מנהל עסק חדש יודע כיום כי ללא השקעה מסוימת בשיווק ופרסום העסק, סיכוייו להתרומם, להחזיק מעמד ולהצליח לשרוד ולצמוח הם לכל היותר קלושים.

קרא עוד...

SEO

מקדמי אתרים ובעלי אתרים משקיעים מאמצים רבים על מנת להתברג במיקומים גבוהים בדפי תוצאות החיפוש, אך הבחירה במילות המפתח הנכונות ביותר שבהן ימוקדו המאמצים היא שלב קריטי בדרך להצלחה. אז כיצד בוחרים את מילות המפתח הנכונות? מתחילים מניתוח כוונת החיפוש

קרא עוד...

מיתוג נכון לעסק - השלבים הנכונים בתהליך

מיתוג נכון הוא תנאי הכרחי להצלחתו. המיתוג יוצר אפיון, בידול, ייחוד. מיתוג נכון יוצר זהות ברורה, מייצר ערך מוסף, מהווה- כשלעצמו- גורם שיווקי עצמתי ואפקטיבי. מיתוג כזה מתכתב ישירות ובאופן בהיר עם קהלי יעד בכלל ועם לקוחות פוטנציאליים בפרט. למיקוד המיתוג בלקוחות יש חשיבות מכרעת. לא אחת עסקים קמים הודות למיתוג טוב או בגלל מיתוג רע, מבלבל ועמום.

קרא עוד...

במהלך ההיסטוריה האנושית והפלילית, אלו שעסקו באכיפה ניסו למצוא דרכים להגיע לאמת, אך ללא הצלחה רבה. לפני כמאה שנים, חלה תפנית בתחום הזה הודות להמצאת בדיקת הפוליגרף שלא הייתה אפשרית לפני הפיתוחים הטכנולוגיים שהתרחשו במאתיים השנים האחרונות. מאז ועד היום, בדיקת פוליגרף נותרה אחד האמצעים המועדפים על גורמי אכיפה כדי להגיע לאמת, והיא עדיין נחשבת למהימנה במיוחד בגילוי שקרים וחשיפת האמת.

קרא עוד...