הכורכום נחשב מזה אלפי שנים כצמח מרפא ברפואה ההודית והסינית. במהלך השנים בוצעו על החומרים הפעילים שבו (כורכומין, דסמטוקסיכורכומין וביסמטוקסיכורכומין) מחקרים רבים לבחינת תרומתם לבריאות.

כלים
נוטרי קר - כורכומין 9000
נוטרי קר - כורכומין 9000

מותג תוספי התזונה Nutri Care השיק את "כורכומין 9000" – פורמולה חדשנית וחזקה במיוחד בשם Cavacurmin, המורכבת מכורכומין ומרכיב ייחודי המשפר את ספיגת הכורכומין ושאר הכורכומינואידים בגוף.

עומר פורת, הרוקח של Nutri Care, מסביר כי הכורכומינואידים (ובפרט הכורכומין, שהוא החומר הפעיל העיקרי בכורכום), הם חומרים שספיגתם במערכת העיכול מעטה. בזכות הקומפלקס Cavacurmin של חברתWacker , המכיל מרכיב צמחי ייחודי (גמא ציקלודקסטרין), משתפרת מאוד ספיגת הכורכומין ושאר הכורכומינואידים בחלקו העליון של המעי הדק.

"קפליה אחת של 'כורכומין 9000' שוות ערך ל-9 קפליות של כורכומין סטנדרטי במינון 1,000 מ"ג. בתכשיר החדש אין שימוש בפיפרין (החומר הפעיל שבפלפל השחור, בו נהוג היה להיעזר כדי לסייע לספיגת הכורכומין), אשר עלול לגרום לגירוי במערכת העיכול ולהפרעה ברמות תרופות שונות בדם. מבין תכשירי הכורכומין בשוק, 'כורכומין 9000' מאפשר את רמת הכורכומין הפעילה והגבוהה ביותר בדם", אמר.

עוד ציין כי "לפי הרפואה הטבעית ומחקרים רבים, הכורכומין הוא נוגד חמצון עוצמתי שיכול לסייע בטיפול במצבי דלקת שונים, באיזון רמות הכולסטרול והסוכר בדם, בחיזוק המערכת החיסונית ועוד".

כשר בהשגחת הרבנות המקומית נצרת עילית.

מחיר לצרכן: 134.90 ש"ח (לאריזה של 30 קפליות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא.