מי מאתנו אינו אוהב לקבל מתנה? ויותר מכך, מי מאתנו אינו אוהב לתת מתנה? כשאנו מעניקים מתנה לאחר אנו מרגישים טוב עם עצמנו, בייחוד כאשר אנו מביטים בפניו המאושרות של האדם אשר לו אנו מעניקים את המתנה. אבל לא רק האדם הפרטי מעניק מתנות. חברות רבות ובעלי עסקים מעניקים מתנות קטנות ללקוחותיהם ונהנים מגורם ההפתעה שהם מפיקים מכך.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מדוע כדאי לתת מתנה ללקוח?

חברות רבות בוחרות להעניק מתנות ללקוחות שלהן, ויש לכך כמה סיבות טובות. ראשית, הענקת מתנה ללקוחות מעידה על הייחודיות של החברה. כאשר קיימת תחרות גדולה בין החברות, יש צורך לבלוט ולהעניק איזה ערך מוסף. ואכן, הענקת המתנה ללקוח מביאה עמה משהו ייחודי שאין לחברות אחרות. שנית, מרבית החברות מדפיסות או חורטות את הלוגו שלהן על המתנות, מה שמהווה כתזכורת עבור הלקוח בכל רגע. ולבסוף, המתנה היא כלי שיווקי לכל דבר ועניין. עצם הענקת המתנה מושכת אליה עוד ועוד לקוחות, והם שמחים להיות חלק מחברה שמעניקה להם משהו מעצמה.

איך לבחור מתנה ללקוח?

על מנת שהשיווק באמצעות המתנה יצליח מעל ומעבר, יש צורך לבחון ולראות איך אתם בדיוק מתכוונים לעשות זאת. קיימים כמה שיקולים שכדאי להביא בחשבון כאשר אתם בוחרים מתנה ללקוח. דבר ראשון, הכול תלוי בקונספט של החברה שלכם. לדוגמה, אם החברה משווקת מוצרי טיפוח ובריאות, כדאי להעניק ללקוחות מתנה כמו תיק אוכף איכותי ונוח אשר יאפשר לבצע פעילות גופנית ללא בעיה, תוך כדי שהלקוח נושא בו את הטלפון שלו במהלך ההליכה והריצה וזאת מבלי שיצטרך להחזיק את הטלפון בידו. דוגמה נוסף, אם החברה מספקת ציוד משרדי, אפשר להעניק ללקוחות תרמוס איכותי לשמירה על שתייה חמה. שנית, כל מי שמעוניין להעניק מתנה ללקוח צריך לחשוב איזו מתנה הלקוח שלו היה רוצה לקבל. בדרך כלל מדובר במתנה שימושית כמו תרמוס או ארנק שהלקוח יוכל להשתמש בה בכל רגע נתון. ולבסוף, כדאי לשקול כיצד אתם מעוניינים לחרוט את הפרטים של החברה על המתנה ואילו פרטים אתם רוצים שהלקוח ידע עליכם. כך לדוגמה, שם החברה, לוגו וטלפון הם מבין המאפיינים החשובים והבולטים יותר שכדאי לחרוט על המתנה.

אילו סוגי מתנות קיימים?

ישנו מגוון רחב של סוגי מתנות שניתן להעניק ללקוחות. באתר של מיכאל'ס תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מתנות איכותיות ולבחור את המתנה ללקוחות. אפשר גם להגדיל ראש, לגוון ולבחור כמה מתנות, כך שהלקוח יוכל לבחור בין המתנות השונות בעצמו. לא יודעים איזו מתנה לבחור? קבלו רשימה של כל המתנות שכדאי להכיר:

1. מיני רחפן המשלב גם מצלמה.

את המתנה הזו כדאי לשמור ללקוחות מועדפים במיוחד. כל אחד מאתנו היה רוצה לקבל רחפן קטן ולהטיס אותו ממש כמו שמראים בסרטים ובפרסומות. לקוחות מועדפים במיוחד ישמחו לקבל את המתנה הנהדרת הזו. מדובר ברחפן קטן וחזק, יציב בכל תנאי מזג אוויר שניתן להטיס ולצלם ממנו תמונות מרהיבות ממעוף ציפור.

2. תיק אוכף.

כל אחד זקוק לתיק קטן כדי לשים בו דברים. תיק אוכף כולל מגוון רחב של מאפיינים איכותיים דוגמת כיס צדדי, כיס נסתר, רצועת כתף, יציאת USB לצורך טעינת מכשירים ועוד. מדובר בתיק קטן המגיע בשחור סולידי, והוא מתאים לכל לקוח שרק תרצו להעלות על הדעת.

3. תרמוסים מסוגים שונים.

התרמוס הוא אולי המתנה הטובה ביותר שניתן לתת ללקוחות שלכם. כל אחד ישמח לקבל תרמוס במתנה ולמזוג לתוכו תה, קפה, סיידר או כל משקה חם שניתן להעלות על הדעת. התרמוסים מגיעים בסוגים וצבעים שונים. ניתן, למשל, להעניק ללקוחות את התרמוס המנגן. תרמוס מיוחד זה מגיע עם רמקול, כך שאם הלקוחות ירצו לעשות הפסקת קפה, הם יוכלו לשמוע קצת מוסיקה טובה. ישנם גם תרמוסים אחרים המגיעים בעיצובים שונים כמו תרמוסים מתכתיים בצבעי ורוד, כחול או לבן לבחירה. לצד התרמוסים התרמיים ניתן גם להזמין ספל תרמי ובכך להשלים את התמונה.

4. ארנקים סולידיים.

כל אחד יודע שהארנק הוא המתנה הטובה ביותר שגבר יכול לבקש. ארנקים סולידיים בצבע שחור עם תאים לכרטיסי אשראי ולמזומן הם כל מה שצריך כדי להקסים את הלקוח. על גבי הארנקים ניתן לציין גם את שם החברה ולשווק אותה בדרך ייחודית זו.

5.שעון מעורר קומפקטי.

לקוחות רבים יודו לכם על המתנה הנפלאה הזו, כי כך הם לא יאחרו לעבודה. בעוד שניתן לשכוח לכוון את השעון המעורר בטלפון הסלולרי, הרי שהשעון המעורר הקומפקטי והמעוצב לא נותן לשכוח את קיומו.

6. אוזניות מיני בלוטוס.

אוהבי המוזיקה באשר הם ישמחו לקבל את המתנה הזו, ואם יש לכם עסק שעיקרו הוא המוזיקה, גם אתם תאהבו להעניק את המתנה הזו. עם אוזניות בלוטוס איכותיות אפשר להסתובב בכל מקום ולשמוע את המוזיקה שאתם אוהבים.

7. בוחרים מתנה באתר של מיכאל'ס

מעוניינים לבחור את המתנות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלכם? מתנות ללקוחות באתר מיכאל'ס מחכות שתזמינו אותן. האתר מציע מגוון רחב של מתנות אונליין ללקוחות, עובדים וכמובן לאנשים שאתם אוהבים יותר מכל. ההיררכיה באתר ברורה מאוד והוא מותאם לגלישה ומחולק לקטגוריות שונות. תוכלו להתרשם מן המוצרים השונים, לבחון את התמונות שלהם ולקרוא תיאור מפורט. כך שתמיד תדעו מה בדיוק אתם מזמינים ועבור מי. ישנן מתנות באתר המתאימות לכולם, ויש מתנות המסווגות כמתנות לגברים ואחרות כמתנות לנשים. אז בין אם אתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים ובין אם אתם עדיין מתלבטים, Michael's Gifts הוא האתר שאתם צריכים להיכנס אליו. קחו את הזמן, בחנו את המתנות והרבות והמגוונות שיש באתר עד שתבחרו את המתנה שמדברת אליכם יותר מכל.