רשת בתי המרקחת "ש.ר.מ. פארם", המונה 104 בתי מרקחת קהילתיים בפריסה ארצית, מציעה לכבוד האביב ועונת הטיולים את "S.O.S cream" – קרם טיפולי טבעי, נטול פרבנים (חומרים משמרים), המסייע להתמודדות עם פגעי עור לסוגיהם. הקרם מוצע תחת מותג הבית של הרשת FEEL.

מותג מוצרי הפרמיום לשיער - פיטו פריז ידוע כטבעי בשל זיקתו לשילוב תמציות רכיבים צמחיים גבוהות בפורמולות הפיתוח שלו. ככזה, גם הפעם השיק היצרן הצרפתי, שמן טיפולי אינטנסיבי לטיפול בשיער יבש ו/או בשיער מתולתל.

מעצב האופנה הניו יורקי המשובח אייזק מזרחי (ששם משפחתו נהגה באמריקאית מלוקקת "מיזראהי"), נמצא בשנים האחרונות בסוג של קאמבק בלתי פוסק. המעצב בוגר ביה"ס הגבוה לעיצוב "פרסונס" שבניו יורק שהכריז כזכור לפני כ-15 שנה שמאס בעיצוב, נעלם לפרק זמן מסוים מרדאר האופנה, וחזר עם קו אופנה מוזל בשיתוף עם חברת ההלבשה האמריקנית "טארגט", עושה זאת שוב. הפעם הוא מצטרף כמעצב אורח בליין ה"ארט" של מותג הפינצטות הבינלאומי Tweezerman המשיק מדי שנה מספר פינצטות במהדורה מוגבלת בעיצובם של מובילי דעת קהל מתחומי התרבות, האמנות והאופנה.

השקה חדשה מבית JIVAGO בברלי הילס בושם לנשים:

Yellow Gold - בושם לאשה הסקרנית לחיים, מפתה ומוארת... עצמאית, דעתנית, נשית ורכה, ללא כל סתירה ביניהם...בקבוק הבושם בעל 8 צלעות בחיתוך יהלום, מסמל נצחיות ועולם ספיריטואלי ונשי. הסלע עליו מונח הבקבוק מסמל את העולם הפיזי והגברי. הסלע והבקבוק מסמלים איחוד של העולם הפיזי והרוחני, הנשי והגברי כאחד. בבושם פתיתי זהב 24 קראט הניתזים ומעניקים זוהר וברק לעור ותחושה יוקרתית במיוחד. ריח הטופ נגיעת ליים משולבת בפירות יער וורודים וברגמוט.לב הבושם מורכב מיסמין, ניצני פריחת ההדר, מהוגני וסנדלווד. בסיס הבושם וונילה ומאסק.