קשיי ההסתגלות וההשתלבות של הבוגר הסובל מליקויי למידה ומהפרעות קשב וריכוז, אינם מסתיימים עם גמר שנות לימודיו הפורמליות. הם ממשיכים ליצור תקלות מורכבות בתהליכי העיצוב של מסגרת משפחתית הכוללת זוגיות והורות, ובתפקודו בתוכה. אלא שבהבדל מקשייו הקודמים בבית הספר, במוסדות להשכלה גבוהה, ברכישת מקצוע ובהתקבלות והסתגלות לעבודה, הרי שבחיפושיו אחר שותף/פה לחיים, ומאוחר יותר בנסיונות ההיענות שלו למטלות משפחתיות והוריות יומיומיות, לא נמצאת עבורו כל מסגרת גג חיצונית העשוייה לתמוך בו. הוא בודד לעצמו במאבקיו ההתחלתיים על יצירת קשר כמו-גם במלחמתו הבלתי פוסקת, אחר-כך, על הבנה, קבלה ושיתוף פעולה הרמוני עם בן/ת זוגו וילדיו, למרות ולצד ליקוייו
ראש עיריית תל־אביב-יפו, רון חולדאי, פתח הבוקר את ההתרמה לאגודת ניצ"ן בעיר תל אביב יפו. תודות לשיתוף הפעולה עם העירייה ולתרומות מגופים פרטיים ועסקיים מתאפשרת פעילותה של אגודת ניצ"ן, המפעילה לרווחת תושבי תל־אביב-יפו שלוש זרועות חיוניות: מרכז אבחון וטיפול, מועדון חברתי ומערך דיור מוגן
סקר חדש: המורים רוצים לעזור ללקויי הלמידה מבחינה חברתית ורגשית, אך אין להם כלים לכך. בלית ברירה, 26% מההורים לילדים עם ליקויי למידה מוציאים מעל 1,000 ₪ בחודש על פעילויות לילדים. 52% מהמורים סבורים כי ביה"ס עונה במידה רבה על הצרכים החברתיים של כלל הילדים. כאשר מדובר בילדים עם ליקויי הלמידה – רק 34% מהמורים סבורים כך
16 במרץ, יום ג' הוא יום ההתרמה השנתי של אגודת ניצן (לקידום ילדים ובוגרים עם לקויות למידה, קשיי התנהגות והפרעות קשב וריכוז) ושל ארגוני החרשים בישראל. לקראת יום ההתרמה, תפרסם ניצן את מדד לקויות הלמידה מס' 3- סיכום ממצאי סקר יעודי בקרב הורים לשיקוף מצב הילדים עם לקויות הלמידה והפרעות הקשב בישראל