הפרסום במדיה הדיגיטלית מהווה הזדמנות להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את היקף המכירות. עסקים רבים נעזרים במספר אפיקים במקביל כדי להשיג את היעדים והמטרות כמו ההשקעה במסעות פרסום למוצרים או שירותים, מבצעים או קידום כניסות לאתר בכל רשת חברתית ולקהלי יעד מפולחים היטב. לא פעם מנהלי השיווק מוצאים שמסעות הפרסום לא מצליחים להשיג את היעדים לשמם הם נוצרו, ולעיתים כאשר ניהול תקציב הפרסום מופקד אצל ספק חיצוני הם מתקשים לעקוב אחר יעילות הקמפיינים ולנתב תקציבים לאפיקים מניבים יותר. כיצד ניתן לפתור את הבעיה? עם מערכת לניהול קמפיינים ייעודית, שנבנתה בדיוק למטרה זו. מהי המערכת? וכיצד היא משנה לחלוטין את הדרך שבה תוכלו לנהל את תקציבי הפרסום? הפרטים כאן בכתבה.