מינויים חדשים במשרד התיירות מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "במסגרת תהליך שינוי המבנה הארגוני של המשרד, עובדים מתקדמים וממלאים תפקידים בכירים יותר. במקביל, השנה, לאחר תקופה ארוכה שלא נעשתה ביקורת פנימית, נבחר מבקר חדש, שמתחיל בימים אלה להכין תכנית עבודה שתוביל לייעול ושיפור עבודת המשרד".
בעידוד משרד התיירות יריב לוין בשיתוף עם חברת נמל אשדוד, המשרד יוצא בקריאה לציבור הנופשים הישראלי לבלות בים. מתכננים חופשה? מנכ"ל חברת נמל אשדוד יצחק בלומנטל ציין כי "חברת נמל אשדוד מקדמת בברכה את התיירות הנכנסת והיוצאת מישראל דרך נמלי הים ומזמינה את ציבור הנוסעים ליהנות מסל השירותים הרחב שמעניקה החברה"
שר התיירות, יריב לוין, יפתח את כנס משרד התיירות שיתקיים השנה בסימן תכנית השיווק החדשה של ישראל, במסגרת כנס התיירות השנתי IMTM (9-10 בפברואר, בגני התערוכה ת"א). בכנס תערך תחרות פיתוח אפליקציות לתיירות (האקתון) במשך 24 שעות על ידי 15 צוותים. ההאקתון מתקיים לראשונה על ידי משרד התיירות ורשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה. הצוותים, שיקבלו חלל עבודה בגני התערוכה, יום לפני פתיחת היריד, יפתחו במשך היום אפליקציות לתיירות בישראל, כאשר לראשותם יעמוד מאגר המידע החדש של משרד התיירות ובו קרוב ל-6,000 פריטים ב-18 קטגוריות. מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, וראש רשות התקשוב הממשלתי, יאיר פרנק יעמדו בראש צוות השופטים, שכולל גורמים בכירים מתעשיית התיירות בארץ ובעולם, כאשר בסוף התחרות יעניק שר התיירות יריב לוין את הפרס לאפליקציה המנצחת.
משרד התיירות ורשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה משיקים האקאתון לפיתוח אפליקציות בתיירות. שר התיירות יריב לוין: "כחלק מהשינוי שאנו מובילים במשרד התיירות והפיכת מערך השיווק לדיגיטאלי ואינטראקטיבי יותר, יזמנו את ההאקאתון הראשון לפיתוח אפליקציית תיירות, אשר תתבסס על מאגרי המידע שפיתחנו במשרד אני קורא לסטארטאפיסטים בנשמתם לקחת חלק בתחרות, להשתתף בפרויקט, ומעבר לחוויה האישית, גם לתרום למטרה החשובה של קידום התיירות לישראל. אני משוכנע כי בעזרת היצירתיות והחדשנות שיפגינו המשתתפים, נשיג תוצאות מלהיבות ואפליקציות שימושיות אשר ישפרו את חווית התייר בישראל
אוהד עיני מנהל מרחב עסקי ירושלים ברמ"י: התכנית שהובילה רשות מקרקעי ישראל, בשיתוף עם משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת), מהווה בשורה של ממש לתיירות בירושלים
משרד התיירות מתגבר את מערך השיווק בעולם לקראת עונת התיירות סתיו 2011, בהשקעה כוללת של למעלה מ- 40 מיליון שקלים. מטרת הקמפיין הנה יצירת רצף בפעולות השיווק בעולם, פנייה לקהלים פוטנציאלים לביקור בישראל בעונה זו והגדלת תנועת התיירות לישראל, תוך מיצובה כיעד אטרקטיבי ומגוון לתיירות. הקמפיין מבוצע במסגרת תוכנית העבודה השנתית של משרד התיירות לשנת 2011, בתקציב שנתי כולל של 260 מיליון שקלים לפעילות שיווק
בישיבת חירום מיוחדת שנערכה היום, יום א' 5.12.2010 במשרד התיירות בשיתוף נציגי קק"ל ארה"ב ((Jewish National Fund הוחלט על מבצע משותף, רחב היקף, לגיוס כספים בקרב אלפי הקהילות האוונגליות בארה"ב, למען שיקום איזור ויערות הכרמל שנחרבו במהלך האירועים הקשים המתחוללים בימים האחרונים
מינהלת ההשקעות בתיירות, קיימה בסוף השבוע את ישיבתה הראשונה במתכונת החדשה, לאחר שהועברה ממשרד התמ"ת למשרד התיירות. עד לאחרונה, בהתאם לחוק לעידוד השקעות הון, נמצאה הסמכות לאישור מענקים להקמה או להרחבה של מקומות אכסון ואטרקציות, בידי מנהלת מרכז ההשקעות בתמ"ת (על בסיס המלצת משרד התיירות). במקביל, דווקא משרד התיירות הוא זה המלווה את היזם מתחילת ההליך ועד סיום הביצוע ומתקצב את הפרויקט מתקציב המשרד
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "מדינת ישראל היא מדינה אידיאלית לקיום מחנות אימונים ומשחקי ספורט, בכל עונות השנה ובמיוחד בתקופת החורף האירופי". משרד התיירות יארח מחרתיים, יום ה', את וועידת אופ"א השנתית, המתקיימת לראשונה בישראל, בה תשתתף צמרת הכדורגל העולמית, חודשיים לפני משחקי המונדיאל
סקר שנערך עבור משרד התיירות לאחר קמפיין דצמבר-ינואר, מצא כי: כשני שלישים (65%) מהתיירים מרוסיה, מעוניינים בחופשה בישראל. החודש הגיעו מרוסיה 27,000 תיירים. בחודש הבא יחל קמפיין האביב של משרד התיירות ברוסיה בעלות של 9 מיליון שקלים