רמזור אדום

(רכב)
צילום: אור ירוק

עמותת אור ירוק: 82 דוחות בממוצע נרשמים בכל יום, לנהגים שעברו באור אדום. תושבי ירושלים במקום הראשון. ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "הדרך למגר את התופעה המסוכנת הזו היא אכיפה חסרת פשרות באמצעות תוספת של שוטרים וניידות למשטרת התנועה ובעיקר תוספת של מצלמות בולטות ומשולטות שיוצבו בצמתים וירתיעו נהגים מלהתפרץ לצומת באור אדום ולהמר על החיים של כולנו"

(תשתיות)
אי ציות לרמזור אדום. צילום: אילוסטרציה

אור ירוק: שדרות הרצל באשדוד – הרחוב המסוכן ביותר בישראל. שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ראשי הערים לא יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולחכות להרוג הבא, ולכן חייבים לאתר את הכשלים הבטיחותיים באותם רחובות אדומים ולתקנם כאשר במקביל חייבים להוסיף 300 ניידות ו-300 שוטרים לאגף התנועה במשטרה, במטרה להגביר את האכיפה והנוכחות המשטרתית ברחובות מרובי התאונות"

(תשתיות)
צו שיחמיר ענישה בשורה של עבירות בהן אי ציות לרמזור אדום ועבירות רכיבה על אופניים חשמליים. תמונה: אילוסטרציה

ועדת הכלכלה ממשיכה במאבק בקטל בדרכים – תדון בצו שיחמיר ענישה בשורה של עבירות בהן אי ציות לרמזור אדום ועבירות רכיבה על אופניים חשמליים. הוועדה תשוב לטפל במונופול הכשרות והפגיעה בבעלי העסקים, תמשיך לדון בתיקונים לחוק המכר שנועדו לחזר את מעמד הרוכשים אל מול הקבלנים ותכין לקריאה שנייה ושלישית הצעה לאסור הפליה על בסיס מקום מגורים בהספקת מוצרים או כניסה למקומות ציבוריים; ועדת המשנה לתח"צ תעסוק בגיבוש חזון לתחבורה ציבורית מתקדמת.