"הרבה יותר קל להכפיל מחזור הרכישות באתר שלך על-ידי הכפלת שיעור ההמרות באתרך מאשר הכפלת התנועה בו" (ג'ף אייזנברג, מחלוצי השיווק באינטרנט). בעלי עסקים רבים, המנהלים חנויות וירטואליות, מרכזים את משאביהם בהעלאת מספר המבקרים באתר, בעוד שלמעשה הם יכולים להגדיל את כמות המכירות באתר בעלויות נמוכות בהרבה - על ידי שיפור תהליך הניווט והרכישה של הגולשים באתר. אז הנה עשרת כללי הזהב לשיפור אחוז המכירות באתר
חברת הביטוח מגדל הבינה שכדי להביא למודעות הציבור הרחב ובעיקר לצעירים את נושא תחום הביטוח והפנסיה צריך למצוא דרך ייחודית ושפה קלה וקלילה. ואכן, הסדרת האינטרנטית הקומית החדשה "פאני" עושה את העבודה. והסדרה הולכת וצוברת תאוצה מדי יום
בטור חדש, מיוחד ל thepulse שיווק, כותב דניאל צוקרמן, יועץ מומחה לשיווק באינטרנט, על עולם השיווק החדש והניו מדיה. והפעם, מתמקד צוקרמן בטרנד החדש של השיווק בפייסבוק, ושואל את השאלה האמיתית - האם זה בכלל אפקטיבי?