שיווק דיגיטלי חכם

(מאמרים)
קרדיט לתמונה: depositphotos

בעידן הדיגיטלי, המאבק על תשומת הלב של הלקוחות הופך לאתגר משמעותי. משווקים רבים מתמקדים בטקטיקות המסורתיות של , SEO פרסום ממומן ורשתות חברתיות, אך דווקא שימוש באסטרטגיות מבוססות פסיכולוגיה התנהגותית יכול לתת יתרון תחרותי משמעותי. בכתבה זו נציג שלוש שיטות עוצמתיות להגדלת המרות באתר ובקמפיינים: ניצול אפקט FOMO , בניית "מלכודות ערך" בעמודי נחיתה, ושימוש בעקרונות פסיכולוגיים כדי להניע לפעולה.