![דני אליקים [צילום: יח"צ] dani](/images/stories/marketing-ad/dani.jpg)
תקציב מותג תכשיטי איטלי גולד לאליקים הרמן נהרדעא
![דני אליקים [צילום: יח"צ] dani](/images/stories/marketing-ad/dani.jpg)
תלמה מקבוצת יוניליוור מחזירה לקדמת הבמה את אחד ממוצרי הדגל של החברה – ברנפלקס תלמה. במסגרת זו, משיקה החברה קמפיין רחב היקף למותג, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובכיכובה של אורנה בנאי, בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪
וולוו עולה בקמפיין מחודש למכונית היוקרה הייצוגית של המותג – VOLVO S80 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. תקציב קמפיין מדווח - 250,000 ₪
חברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף
לדברי מיכל איתן, מנהלת השיווק בחטיבת הבריאות בשטראוס: "אחלה של שטראוס מוביל בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה" והסיסמא החדשה: 'לאכול טוב, לאכול אחלה'. כחלק מהמהלך, מסבירה איתן: "בחרנו במשפחת בנאי כמתאימה ביותר להוביל את הקמפיין, המשפחה הישראלית, המוכשרת והאהובה, שמה שעושה אותה לכל כך מיוחדת הם המרכיבים שלה". הקמפיין יעלה לאויר במחצית חודש יוני. באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי