הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג
פרסום
מותג התכשיטים "פנדורה" יוצא בקמפיין בהיקף 2 מיליון ש"ח
פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר
רשת מרפאות "כללית רפואה משלימה" יוצאת בקמפיין חדש
במסגרת מהלך שיווקי חדש תעלה החודש רשת מרפאות כללית רפואה משלימה, מבית כללית, קמפיין חדש השם דגש על הפיקוח הרפואי בטיפולי הרפואה המשלימה
פמלה אנדרסון תחליף את בר רפאלי כפרזנטורית של בוניטה דה מאס
סערה בעולם האופנה: בר רפאלי תסיים את תפקידה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ - פמלה אנדרסון שתרוויח 300 אלף דולר לשנה
משפחת בנאי ממשיכה לקמפיין נוסף עם "אחלה"
משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪
ג'ניפר לופז תהיה הפרזנטורית הבינ"ל של "ג'ילט ונוס"
מבחינה מקצועית, העולם מכיר אותה ככוכבת מוזיקה, שחקנית, מעצבת, מפיקת טלוויזיה ומוזיקה ואף תורמת לקהילה, מבחינה אישית, היא רעיה מסורה, אם, אחות וחברה. ג'ניפר לופז, האלילה המודרנית האולטימטיבית, היא עכשיו גם האלילה האחת והיחידה של ונוס
קסטרו יוצאת בקמפיין ג'ינס חדש וסקסי
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום: "אנו מתחילים בימים אלה במהלך שיווקי חדש לקטגוריית הג'ינס תחת הסלוגן:The dark side of the blue במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס בה יצרנו בידול, התמחות ומובילות"