"נשיקות" - קמפיין פרסומי חדש של קרן לב"י למען חיילים, בהשתתפות גיא לובלצ'יק. הקמפיין נועד לעלות את מודעות החיילים לפרויקט "בגרות לוחמים" של הקרן

כלים

קרן לב"י יצאה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש בשם "נשיקות", למען חיילים המשרתים בצה"ל. את הקמפיין מלווה פליט האח הגדול, הדוגמן, גיא לובלצ'יק, וסיסמתו: "חייל/ת אם את/ה מקבל/ת בחזרה, סימן שזה לב"י".

הקמפיין נועד להעלות את מודעות החיילים לפרויקט "בגרות לוחמים" של הקרן. הקמפיין ימשך כשבועיים ויכלול באנרים באינטרנט ושילוט בתחנות הרכבת ועל גבי הרכבות ברחבי הארץ.

פרויקט "בגרות לוחמים" מופעל מ-1999 ומטרתו לאפשר ללוחמים וללוחמות להשלים את בחינות הבגרות בזמן השירות ולפני שחרורם מצה"ל. מדי מחזור עומדים בבחינות הבגרות 85% מהחיילים - 90% מהם בציון ממוצע של 85 ומעלה. הפרויקט נועד לסייע לחיילים להשתלב בשוק העבודה או בלימודים אקדמיים והוא זוכה להצלחה רבה.