DHL העולמית קיבלה החלטה אסטרטגית לפעול להעלאת המודעות לפעילות החברה בישראל ולתחום משלוחי האקספרס הבינלאומיים. לצורך כך תשקיע חברת DHL 12 מיליון ₪ במהלך שיווקי כולל שייפרש על פני שלוש שנים. ההחלטה להשקיע סכום זה נובעת מתוך אמון בכלכלה הישראלית ולאור הצמיחה הגדולה בשנת 2010 של DHLישראל. מסע הפרסום הנוכחי מצטרף להסכם השותפות הלוגיסטית בין DHL ישראל למכבי תל אביב שנחתם לאחרונה.
בתשדירי החסות של הקמפיין החדש מוצגת משאית של DHL שמעבירה סחורות ממקום אחד לשני בעולם במהירות הבזק. בתהליך ההעברה הופכת המשאית לפס אור צהוב כדי להמחיש את הפריסה הבינלאומית של DHL ואת המהירות הגדולה בה הדבר מתבצע. באחד התשדירים, מופיע תכשיט לבגד שנרכש במילאנו, וכבר למחרת הוא מוצג על חולצתה של דוגמנית בתצוגת אופנה בתל אביב. התשדיר נחתם במשפט "אתמול נרכש במילאנו - היום הוא מוצג בתל אביב". המוסיקה שתלווה את הקמפיין הינה גרסת כיסוי חדשה לשיר "Ain't no mountain high enough"- שיר ששימש את החברה בפרסומות לפני כעשור, וחודש כעת.
מנכ"ל DHL ישראל, אודי שרון: "החלטת DHL העולמית להקצות סכום נכבד להעלאת המודעות בישראל, מהווה מבחינתנו הצהרת אמון חשובה לגבי יכולת ההתפתחות והצמיחה של החברה בישראל. ענף השילוח הינו תחום המשמש מקור תעסוקה לעשרות אלפי עובדים ומהווה גורם משמעותי בשורת הרווח של חברות עסקיות, עם זאת המודעות אליו הינה נמוכה. כחברה מובילה בתחום אנו חשים שמוטלת עלינו האחריות לקדם ולבסס את ההכרות של הציבור הישראלי עם הענף"