כשבועיים לאחר עליית קמפיין הפרסום לאפליקציית הריאליטי החדשה של דפי זהב, בכיכובו של אלירז שדה, עושה רושם שהבחירה בזוכה האח הגדול הוכיחה את עצמה. עד כה נרשמו למעלה מ-65,000 הורדות של האפליקציה מה- Appstore, מס' מרשים בעולם הורדות האפליקציות הסלולריות בישראל
פרסום
הריאליטי של דפי זהב: אלירז שדה נגד בשבקין, בתוך שלט חוצות
חברת דפי זהב יוזמת תחרות ריאליטי LIVE, הראשונה מסוגה בעולם, בתוך שלט חוצות ענק. החברה בחרה באלירז שדה, זוכה תכנית "האח הגדול" ופרזנטור החברה, ובנתן בשבקין, זוכה התכנית "הישרדות", להתחרות מי מהם הוא השולט על שלט החוצות
סערה בענף הפרסום: מה הקשר בין ינון לנדנברג לליידי גאגא?
קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"
המיזם של ברעם: עיר דפוס אומנותית בלב ת"א
חברת הפרסום ברעם משיקה, לראשונה בעולם, מפעל לדפוס דיגיטאלי מהמתקדמים בעולם משולב עם סטודיו לגרפיקה וגלרייה לאומנות, ה- BARAM CITY PRESS. היקף ההשקעה מסתכם בכ- 15 מיליון ₪
ויק חוזרת לארץ - תשמש כפרזנטורית של חברת התכשיטים איטלי גולד
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית נינה ברוש (לנצח ויק) נבחרה לשמש פרזנטורית לחב' התכשיטים איטלי גולד. נינה, שבעבר הצטלמה עבור מעצבי על עולמיים כגון, דיור, מיו-מיו, ורסאצ'ה ועוד, שמחה להגיע לישראל לשמש פרזנטורית לחב' ישראלית. לצורך צילומי הקטלוג, הגיעה נינה עם 2 ילדיה לביקור בישראל מניו-יורק, שם היא מתגוררת, לביקור של שבועיים
קמפיין פרסומי חדש לשעוני לקוסט
במסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה 'לקוסט' יוצאת יבואנית השעונים "סי בי סטייל" בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 ₪ עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010. קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010
הרדיו החרדי קורץ למפרסמים החילוניים
מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש


