buganim_smallהדוגמנית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין מותג הנעליים והתיקים של רשת נעלי "לאפייט", "Lafayette Italy" לשנת 2010-2011. החברה תשיק קמפיין בשווי של 1.5 מיליון שקלים תחת המותג "Lafayette Italy" שידגיש את הבינלאומיות, האופנה והאיכות בתיקים ובנעליים האיטלקיות

קרא עוד...

לרגל האביב ולקראת הקיץ, משיק מותג דאב מבית יוניליוור קמפיין חדש לסדרת הדאודורנטים המרעננת, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. הקמפיין החדש, מציג את הדאודורנטים של דאב ובמרכזם את סדרת GO FRESH הכוללת מגוון מוצרים בשלושה פורמטים – ספריי, רול און עומד על הראש וסטיק המוצעים בניחוח מלפפונים ותה ירוק או בניחוח אשכולית ולמון גראס ומעניקים הגנה ממושכת ורעננות לאורך כל היום

קרא עוד...

מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה מלי לוי, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מתבסס על קמפיין החורף האחרון בקונספט תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי ובמרכזה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן " FOR EVERY OCCASION"

קרא עוד...

תערוכת סיום קורס קופירייטרים של "הבצפר" – ביה"ס של חברות הפרסום, היו העילה להתכנסות של בכירי ענף הפרסום בישראל, אשר הגיעו לבחון את עבודות הסטודנטים שסיימו את לימודיהם. בטקס שהתקיים ב"סטוקו" בתל אביב הוכרזו הזוכים בעבודות: אבישי לרנר אשר עשה קמפיין לסטודיו C ועבודתו זכתה במקום הראשון ונתן מלמדוב שזכה במקום השני במודעה שעשה לאתר מיני ישראל

קרא עוד...

kalmedia_smallקל מדיה מקימה את קיר פרסום החוצות הגדול ביותר מחוץ לת"א, בגודל 700 מ"ר, בכניסה לחיפה. מיליוני צופים יראו את שלט הענק, הגדול ביותר בארץ מחוץ לנתיבי איילון, הממוקם על כביש החוף בכניסה לחיפה, אשר יושק מיד לאחר חג הפסח. השלט צפוי להעניק חשיפה של כ- 300 אלף איש ביום
קרא עוד...

עיריית תל־אביב-יפו יצאה בקמפיין הסברתי לרכיבה בטוחה ולהדגשת השימוש בשבילי אופניים רק עבור רוכבי האופניים. במסגרת הקמפיין מזמינה העירייה את תושבי העיר ליהנות ממערכת של מעל 100 ק"מ שבילי אופניים בעיר, שהוקמה במיוחד לנוחיות מירבית במרחב הציבורי, לבטיחותם של רוכבי האופניים והולכי הרגל ולהנאתם. שבילים אלו מתוחזקים ומסומנים ע"י העירייה לרווחתם של רוכבי האופניים

קרא עוד...

מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עולה בקמפיין קיץ 2010, תחת הססמא "סיגל באה לעבודה" הקמפיין עולה בהשקעה של כמיליון שקל, והינו המשך של קמפיין החורף "45H", שהשיק את מיצוב האופנה לשעות העבודה. הקמפיין יכלול קטלוג בדיוור ישיר, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, פעילות אינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות ונק"מ

קרא עוד...