אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי זכתה בחוזה ממדינה באסיה פאסיפיק לאספקת פתרון מודיעיני אווירי מערכתי לשימוש במשימות מודיעין, האזנה, הרכשת מטרות ופיענוח. החוזה, בהיקף כספי של כ- 50 מיליון דולר, יתבצע במהלך שלוש שנים על ידי חטיבת המודיעין של אלביט מערכות, שתהיה הקבלן הראשי של התוכנית.

הפתרון המודיעיני המלא ירחיב את יכולות המודיעין והפיענוח הקיימות של הלקוח, באמצעות שדרוג מערך הצילום האלקטרו-אופטי ארוך הטווח והסנסורים של אלביט מערכות, שכבר מצוי בידי הלקוח ופועל בצורה מבצעית, והוספת מערכות מכ"ם מתקדמות של אלתא מערכות בע"מ, חברה בת וחטיבה של התעשייה האווירית.

בנוסף, הפתרון יאפשר לבצע משימות מתקדמות כגון תכנון משימות, ניהול שדה קרב, ניתוח תמונת שטח ויכולת סימולציית מידול, הן לפני והן במהלך מבצעי איסוף מודיעין.

"אנו גאים על הזכייה בחוזה זו, המעידה על יכולתנו לספק פתרונות מובילים בעולם, העונים לצרכי המודיעין בהווה ובעתיד", אמר בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא אלביט מערכות. "באמצעות חיבור מגוון סנסורים, מערכות שליטה ובקרה ומערכות פיענוח לפתרון משולב אחד אנו מאפשרים ללקוחות לבצע משימות מודיעיניות בצורה יותר יעילה וגמישה. יש גידול בביקוש לפתרון מסוג זה, ואנו מקווים כי פרויקט זה, המהווה אבן דרך מהותית עבורנו, יוביל להזמנות נוספות מלקוחות חדשים וקיימים, כבר בעתיד הקרוב".