אורביט טכנולוג'יס (ת"א: ארביט) ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, הודיעה היום על קבלת הזמנה נוספת למערכות התקשורת הלוויינית הימית OceanTRx™ 7-500 בתחום התדר, Ka מספק עולמי של שירותי תקשורת לוויינית, כהזמנת המשך בהיקף של כ-8.2 מיליון ש"ח. המערכות תותקנה על ספינות נופש ותתווספנה לציוד אורביט שכבר מותקן בכלי השיט של מפעילי אניות נופש מהגדולים בעולם

כלים

מערכת ה- OceanTRxTM 7-500 המצוידת באנטנה בגודל 2.2 מטר, מספקת תקשורת נתונים בפס רחב בקצבי תעבורה גבוהים במיוחד ותומכת בתקשורת לוויינית בתחום התדר, Ka הנחשב לסגמנט המבטיח והצומח ביותר בתעשיית התקשורת הלוויינית.

במהלך השנתיים האחרונות, מערכותיה של אורביט בתחום התדר Ka הוכיחו את עליונותן הטכנולוגית ואת אמינותן הגבוהה במספר רב של התקנות, בקרב לקוחות ביטחוניים ומסחריים.

ארז שבירו, מנכ"ל אורביט: "הזמנת המשך זו הינה הבעת אמון נוספת במערכות OceanTRx™ 7-500, מערכת תקשורת לוויינית ימית של אורביט בתחום התדר Ka, המבוססת על פטנט רשום של החברה. אנו שמחים להיות חלק מעידן ה- HTS Ka המאפשר תקשורת לוויינית מהירה בפס רחב לשימושים ימיים. אורביט חותרת להרחבת שיתוף הפעולה עם לקוח משמעותי זה גם בעתיד".