ישי לוי הלהיב השבוע מאות מעובדי חברת החשמל במרחב הצפון שגדשו את אותם האירועים בבית העובד בנשר באירוע חגיגי שיזם יו"ר ועד עובדי החברה במרחב הצפון יעקב דבידה ושבו הודה לעובדים על העבודה וההשקעה שלהם בכל ימות השנה. האירוע, התקיים במעמד ראש עיריית נשר אבי בינמו ולאור הצלחתו, הודיע דבידה, כי בכוונתו לקיים אחת לחודש אירוע חברתי לעובדי החברה

כלים

מדליקים אור. "עובדי חברת החשמל מאירים את המדינה למעלה מ-90 שנה והמדובר בעובדים ציוניים שיודעים להאיר כל בית בישראל ואני גאה להיות יו"ר ועד של עובדים מסורים שכאלה", אמר השבוע יו"ר וועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון, יעקב דבידה, באירוע חגיגי שהתקיים ביוזמתו בבית העובד של החברה בנשר. ראש עיריית נשר אבי בינמו שכיבד בנוכחותו האירוע ברך את העובדים ואיחל להם להמשיך ולהאיר.

יעקב דבידה, הודה לחברי הוועדה המארגנת של האירוע חברי הוועד הצפוני: עמית בן צור, שמעון עוזיאל וקרן אלמלם, כאשר את החלק האמנותי של האירוע החגיגי, פתח הסטנד אפיסט מני עוזרי ושיאו של הערב, היה מופע מלהיב של הזמר ישי לוי עם מיטב להיטיו שהקפיץ את מאות העובדים לרחבת הריקודים, כאשר בפינאלה, עלה יעקב דבידה לבמה והצטרף לישי לוי בביצוע שירו הכובש - "האחת שלי".