אישה כבת 60 מהקריות, טופלה במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא וטענה כי היא סובלת ממצב חרדתי, דאגנות יתר כלפי משפחה וטופלה באמצעות פרחי באך ע"י המטפלת, אירית לביא ולאחר סדרת טיפולים, חל שיפור ניכר במצבה

כלים

טיפול לגוף ולנפש. במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא, מציעים מגוון טיפולי רפואה משלימה, כאשר אחד מהם, הינו טיפול באמצעות פרחי באך המסייע בטיפול בבעיות הרגשיות ובהן: לחץנפשי, מתח, חרדה, פחד, דאגנות יתר, חוסר ביטחון ועוד.

מטפלת בפרחי באך במרפאת כללית רפואה משלימה בקרית אתא, אירית לביא, שטיפלה בתושבת קרית אתא שהתלוננה על מצב חרדתי, מסבירה כי,"תמציות פרחי באך פועלות באמצעות תדרים אנרגטיים אשר קשורות לתחושות של המטופלים, ובשל כך, הרכבתי למטופלת מספר תמציות, מתוך 38 התמציות הקיימות, על מנת שייווצר איזון בתדר הרגשי שלה".

אירית לביא מדגישה כי, "לאחר 9 טיפולים, הסתיים התהליך ומצבה של המטופלת הוטב מאד, אך חשוב לציין כי אורך זמן הטיפול שונה בהתאם למצבם של המטופלים".

יצוין כי, שיטת הטיפול באמצעות פרחי באך פותחה על ידי החוקר וההומאופט ד"ר אדוארד באך מאנגליה בשנות ה-30, שטען כי למצב הנפשי תפקיד חשוב בשמירת הבריאות הפיזית של האדם ובתהליך החלמתו.