ניצה שאול יוצאת למסע מוסיקלי בעקבות משוררי תור הזהב בספרד - רבי יהודה הלוי, אברהם אבן עזרא, אבן גבירול

כלים

'נוצה של זהב' – קונצרט בהשתתפותה של ניצה שאול – הוא הקונצרט הבא שיועלה במסגרת סדרת הקונצרטים "האנדלוסית לילדים" של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.

ניצה שאול יוצאת למסע נגד הזמן בעקבות יצירותיהם של משוררי תור הזהב בספרד: רבי יהודה הלוי, אברהם אבן עזרא ואבן גבירול משוררים ואנשי רוח שהשפיעו והטביעו את חותמם על המורשת והתרבות היהודית.

שאול, המאסטרית בתחום המוסיקה הקלאסית לילדים, תעסוק הפעם בתקופת הפריחה של יהודי ספרד בימי הביניים ויחד עם הפייטן אליה מויאל - יבצעו את הפיוטים והשירים האהובים, בהם: 'אלף בית' של נעמי שמר, ' איך שיר נולד' של יהונתן גפן, 'אגדלך', 'שער פתח דודי', 'ידידי השכחת', 'שלום לבן דודי' ועוד. עוד לוקח חלק במופע רקדן בתלבושת נוצת זהב - כלי הכתיבה של המשוררים.

הסדרה לילדים של התזמורת האנדלוסית אשדוד חושפת ילדים, מזה 3 עונות, למיטב הקלאסיקה האנדלוסית בעטיפה עכשווית מרתקת של סיפור ובהשתתפות יוצרים צעירים, שחקנים, פייטנים שחקנים וזמרים.

עורכת הסדרה למשפחה: איריס חליפה מנהלת מחלקת ילדים ונוער.

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד / האנדלוסית לילדים

'נוצת הזהב' בהשתתפות ניצה שאול והפייטן אליה מויאל ובניצוחה של סיון אלבו בן חור

8.2.16, יום ב', 17:30 - יד לבנים, אשדוד-רח' דרך ארץ 1 אשדוד

10.2.15, יום ד', 17:30 - מוזיאון תל אביב- שד' שאול המלך 27 תל אביב אולם אסיא. הכרטיס למופע בתל אביב מקנה כניסה לתערוכות המוזיאון ביום הקונצרט, ללא תשלום נוסף.

מחיר כרטיס 70 ש"ח (כולל הורה מלווה חינם). הקונצרט מיועד לגילאי 4-9

טלפון להזמנות: 1800-693-693