הכנס שיתמקד בחדשנות טכנולוגית בבריכות שחייה יתקיים במסגרת GYM & POOLS ISRAEL - התערוכה המקצועית ה-6 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, המאורגנת ע"י קבוצת שטיר,ביום ג' ה-23 לפברואר בשעה 15.00 בגני התערוכה

כלים
23/2: כנס ארגון מנהלי בריכות ומרכזי ספורט – חידושים טכנולוגיים בבריכות ציבוריות
23/2: כנס ארגון מנהלי בריכות ומרכזי ספורט – חידושים טכנולוגיים בבריכות ציבוריות

הכנס השנה, שם דגש על חדשנות טכנולוגית בבריכות שחיה והוא פונה, בשונה משנים קודמות, לא רק למנהלי בריכות ומרכזי ספורט אלא גם לאדריכלים ויזמים.

ניר עוז, יו"ר ארגון מנהלי בריכות שחיה, מרכזי נופש וספורט בישראל ומי שמנחה את הכנס, מסביר כי השנה יובאו בפני המשתתפים אלמנטים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים מהעולם שעדיין לא נמצאים בשימוש בארץ, וביניהם מערכות חיטוי בuv במקום בכרום, חיטוי בריכות בחומרים טבעיים ושיטות סינון חדשניות. עוד בכנס, ידבר עוז על תפיסות תכנון חדשות ויוצגו שיטות ניהול וטכנולוגיות מתקדמות.

בין המרצים: עומר מלמוד, מנכ"ל פולטק, שידבר על חיטוי באמצעים טבעיים הנפוץ כיום בעולם, תום רש, מהנדס אלקטרוניקה שידבר על שיטת סינון חדשנית החוסכת במים, אבי מדינה, מתכנן בריכות שחיה שידבר על מערכת חדשנית לפירוק כלור ועוד.

הכנס יערך בין השעות 15.00- 18.10. ההשתתפות בכנס, מותנית בהרשמה מראש. מס' המקומות מוגבל.

התערוכה מאורגנת ע"י קבוצת שטיר, המתמחה בייזום, שיווק, הפקה וניהול של תערוכות וכנסים מקצועיים, החלה את פעילותה בשנות ה-70 ע"י ישראלה שטיר-איינשטיין ויוסף (דובי) שטיר והייתה ממייסדות הענף בישראל. במרוצת השנים התפתחה החברה וכיום היא מנהלת רבות מהתערוכות המובילות בישראל. כיום החברה מנוהלת ע"י המנכ"ל גיל שטיר ומהווה גורם מרכזי ומוביל בענף התערוכות והכנסים

GYM & POOLS ISRAEL| 23-24 בפברואר 2016 | ביתן 10 גני התערוכה תל-אביב

שעות פתיחה:

שלישי 23/2 11:00-21:00

רביעי 24/2 11:00-19:00

לקהל מקצועי, הכניסה עם הזמנה או ברישום מקדים ללא עלות

התערוכה פתוחה לציבור הרחב חובבי ספורט בעלות 30 ₪ (מעל גיל 13)