תביעה: הבעל נעל את חדר השינה במנעול ואזעקה ומסרב לגלות לאשתו את הקוד. פרקליטת האישה: שורת ההתעמרויות המקוריות של הבעל מחריבה את חיי האישה והילדים

כלים

עו"ד עינבר לב ביהמ"ש קבע לפני מספר חודשים כי הגבר לא מהווה סכנה לאישה, והורה על חלוקת ביתם רחב הידיים, לשני חלקים, שבכל אחד מהחלקים ישכון אחד מבני הזוג, וזאת מבלי שהשני יהיה רשאי להיכנס אליו. לדברי עו"ד עינבר לב, המייצגת את האישה, הבעל אמנם הסכים להסדר, אך עובר עליו ברגל גסה, מדי יום, כשהוא מתעמר באשתו בצורה קשה ובלתי נסבלת, ופוגע בשלום הילדים.

כך למשל, נוהג הבעל להשליך את בגדי האישה ברחבי הבית ומנגב איתם את הכיורים והרצפה, גונב לאישה חומרי לימוד, מחבל בחיבורי החשמל בחלק הבית בו היא דרה. כמו כן, מצאה האישה ברחבי הבית שלל מצלמות נסתרות וזעירות, באמצעותן עוקב אחריה בעלה.

עו"ד לב טוענת עוד, כי הבעל נעל את חדר השינה בדירה במנעול ואזעקה, ומסרב לגלות את הקוד לאשתו, ובדומה לכך, נעל בבית שני חדרים נוספים - בהם מאוחסן רכוש רב השייך לאישה.

לדברי עו"ד לב, הגבר גם עובר ביודעין על החוק הפלילי. הוא השתיל בטלפון הסלולרי של אשתו תוכנת מעקב לא חוקית, באמצעותה הוא מקליט ועוקב אחר כל שיחה ופעולה שהיא עושה.

לדברי עו"ד לב, האישה לא שמה לב לעובדה זו, אלא לפני מספר שבועות בלבד, ואז הגישה תלונה למשטרה, על חדירת הבעל לפרטיותה.

מעבר לכך, טוענת עו"ד לב, פעל הגבר לרושש את האישה, והבריח מאות אלפי שקלים מחשבונם המשותף. לדבריה, פיזר הגבר עשרות צ'קים ללא כיסוי מחשבונה האישי של האישה, תוך שהוא מזייף את חתימתה, ובכך סיבך אותה מול עסקים רבים מהם רכש סחורות ושירותים.

פרשיית ההתעמרויות של הבעל, נחשפה בבקשה בהולה אותה הגישה עו"ד לב לבית המשפט לענייני משפחה, בה היא מבקשת שלא לעכב את הטיפול במשפחה, ולא לחכות לדיון בבית הדין הרבני – האמור להיערך בעניינם בעוד מספר חודשים.

"רמת המתח בבית, וההתעמרויות החוזרות ונשנות באישה ע"י בעלה, הורסות את נפשם של הילדים המעורבים, ויש להפסיקה באופן מיידי" טוענת עו"ד עינבר בבקשתה.