תושב הצפון, שגילה כי רעייתו, "ניהלה קשרים אינטימיים - מיניים עם מספר גברים ולעיתים אף יחדיו... שאותם הכירה באמצעות אתרי הכרויות במרחבי הרשת האינטרנטית, המתמחים, באורגיות", הגיש באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה, תביעה לגירושין לביה"ד הרבני האזורי בחיפה. האישה טוענת כי המסמכים מזויפים ודורשת לקבל את סך הכתובה - 500,000 ₪

כלים

עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה

תושב הצפון, החל לאחרונה לחשוד כי רעייתו מנהלת רומן לאחר שהרבתה להיעדר מביתם בטענות שונות, לחץ במקום העבודה, השתלמויות ועוד והחליט לפנות לעו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה, שיעצה לו לשכור את שירותיו של חוקר פרטי.

לאחר שבועות ספורים, הציג החוקר הפרטי בפני הבעל ממצאים שמהם התברר לתדהמתו הרבה של הבעל, כי רעייתו מנהלת כאמור קשרים אינטימיים עם מספר גברים ואף משתתפת באורגיות...

הבעל ההמום, הציג את הממצאים בפני דייני ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, אך האישה טענה כי אלה מזויפים בשל היותו של הבעל "גאון מחשבים", אולם אז - הציגה ב"כ של הבעל עו"ד שרין סולן תמונות של האישה עם מאהביה השונים.

בית הדין הרבני קבע כי התמונות יאוחסנו בכספת ביה"ד עד לדיון אשר ייערך במהלך השבועות הקרובים בין הצדדים וכי על האישה להמציא ראיות כי הבעל "זייף" כביכול המסמכים.