מעבירים הילוך: מתגברים את המאבק בהקמת שדה תעופה אזרחי בעמק. יו"ר הוועדה לאיכות הסביבה במועצת טבעון עמית אפרתי: "חשוב להזכיר כי בתקציב הרשות לשנת 2016 החלטנו להקצות סך של 47.5 אלף ₪ למאבק בהקמתו של שדה תעופה ברמת דוד, סכום המהווה מחצית מתקציב הוועדה לאיכות הסביבה".

כלים

הנהלת המועצה המקומית קרית טבעון החליטה השבוע לדון בישיבת המליאה הקרובה בנושא התנגדות הרשות להקמת שדה תעופה אזרחי ברמת דוד. לטובת הדיון הוזמן מיכה רטנר – אדריכל ומתכנן ערים מומחה ובעל ניסיון עשיר - שיציג מפני חברי המליאה את החלופות שעשויות להיות רלוונטיות להקמת שדה תעופה משלים במדינת ישראל.

רטנר יסביר מדוע החלופה להקמת שדה תעופה אזרחי ברמת דוד היא גרועה מבחינת קרית טבעון ויישובי הסביבה בעמק, ומדוע המועצה והעומד בראשה עושים נכון שהם מתנגדים לחלופה זו. עוד יובהר, מדוע הקמתו של שדה ברמת דוד עלולה לפגוע במדינת ישראל ובכך גם לא יושגו מטרותיה.

יו"ר הוועדה לאיכות הסביבה בטבעון, עמית אפרתי: "חשוב להזכיר כי בתקציב הרשות לשנת 2016 החלטנו להקצות סך של 47.5 אלף ₪ למאבק בהקמתו של שדה תעופה ברמת דוד, סכום המהווה מחצית מתקציב הוועדה לאיכות הסביבה".