חוקרת במשטרה סבלה במשך חודשים רבים מכאבי ראש ומגרנות בעקבות סביבת עבודתה ולאחר סדרת טיפולים כירופרקטיים הכאבים חלפו. כירופרקטית במרפאת כללית רפואה משלימה בזכרון יעקב, ד''ר דלית מאייר מציינת, ''אם סובלים מכאב ראש, יש לבדוק קודם כל את סביבת העבודה שלכם''

כלים

"ראיות ניסיבתיות..." תושבת הצפון הגיעה למרפאת כללית רפואה משלימה בזכרון יעקב כשהיא מתלוננת על כאבי ראש תכופים המצריכים שימוש יומיומי בכדורים ומשככי כאבים. היא סיפרה כי כאבי הראש מתגברים בסוף היום ושהיא מרגישה איך הכאב עולה מהעורף לכיוון הקרקפת ונמשך מספר חודשים ופוגע בשגרת חייה ובתפקודה היומיומי.

בבדיקה שעברה המטופלת ע"י כירופרקטית במרפאת כללית רפואה משלימה זכרון יעקב, ד"ר דלית מאייר, התברר כי, יש הגבלה באזור הצוואר כאשר, " הכאבים התמקדו בצד ימין של הצוואר והשרירים היו תפוסים וקשים. בדקתי כוח ורפלקסים בידיים והם היו תקינים."

"כאבי ראש יכולים לנבוע מסיבות שונות ורבות, מחוסר איזון הורמונלי, מתופעות לוואי ללקיחת תרופות, מלחץ דם גבוה וגם משרירי צוואר מתוחים", מוסיפה ואומרת ד"ר מאייר שלדבריה, "כירופרקט יטפל בכאבי ראש שמקורם במתח צווארי".

ד"ר מאייר הדגישה כי, המטופלת עובדת כחוקרת במשטרה שעות ארוכות ובעת עבודתה היא עוסקת בגביית עדויות, בעת שהיא יושבת הנחקר והמחשב בצד ימני, כך שבכדי שיתאפשר לה להקליד, עליה לסובב את הראש ימינה בכל פעם. סיבוב הראש לצד אחד גורם למתח בשרירי הצוואר וזה שגרמו במישרין לכאבי ראש".

"בשביל לטפל בכאבי ראש," מסכמת, ד"ר מאייר, "צריך לשנות את סביבת העבודה, כאשר מסך המחשב צריך להיות מול האדם שיושב, בגובה העיניים. במידה ואין אפשרות כזו, מומלץ לשבת על כיסא מסתובב וכל פעם שיש צורך להסתובב לכתוב במחשב, יש לסובב את כל הגוף ביחד עם הכיסא ולא את הראש בלבד".