המלונאים הטורקים משתתפים בצערנו: התאחדות המלונות בטורקיה (TUR) העבירה ביומיים האחרונים להתאחדות המלונות בישראל תנחומים כנים על נרצחי פיגוע הטרור באיסטנבול והביעה גינוי מלא לטרור.

כלים
נשיא התאחדות המלונות בטורקיה, טימון בינדר
נשיא התאחדות המלונות בטורקיה, טימון בינדר

נשיא התאחדות המלונות בטורקיה, טימון בינדר מבקש למסור באמצעות הקולגות שלו בישראל את צער מלונאי טורקיה על הרצח המתועב וטוען כי החברה האנושית כולה צריכה לעמוד כנגד הקיצונים הרדיקליים שמבצעים את הטרור הרצחני. הוא מבקש לנחם את המשפחות האבלות ומאחל לפצועים החלמה מהירה.

גם מנכ"ל מלון הילטון באיסטנבול, ארמין זורניאן: שלח בימים האחרונים תנחומים דרך התאחדות המלונות והוסיף גם הוא לגינוי התקפת הטרור נגד הישראלים.

זורניאן אף מציע למשפחות הישראלים, שיקיריהם נפגעו באירוע, ואשר עדיין צריכות לשהות באיסטנבול סיוע בכל מה שנדרש מבחינת סידורי לינה, ארגון טיסה חזרה לישראל ובכל עניין שהוא.

בעקבות הבעת התמיכה ממלונאי טורקיה אומר היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "אנחנו אנשי התיירות לא ניתן לאירועי הטרור לחסל את התיירות בין המדינות. אני מוקיר את ההזדהות של המלונאים הטורקים וגא בכך שלאורך השנים אנחנו מצליחים לשמור עימם על קשרים עמוקים וטובים, אפילו שעה שמנהיגי המדינות הסלימו את היחסים בין המדינות. כמו עמיתיי הטורקים אני מבקש לאחל לפצועים החלמה מהירה ותנחומים למשפחות הנרצחים, ומקווה לימים שקטים יותר".