יציאה משותפת להפלגת שייט רומנטי עם חברת גל ונעמה השכרת יאכטות היא דרך לא פחות ממופלאה להביע אהבה לחצי השני שלכם. אתם משאירים את חיי היום יום, השגרה והדאגות על החוף, ומחליפים אותם בכמה שעות של כיף בשניים, באינטימיות שאפשר למצוא רק בהפלגת שייט רומנטי בלב ים, רחוק מכולם, מוקפים מכל עבר בים כחול מהפנט. ואם נגיד לכם שלא צריך להסתפק רק בכמה שעות אלא שתוכלו להאריך את החוויה הזאת ליומיים, מה דעתכם?

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

קודם כל, התשובה היא כן. זה לגמרי אפשרי. אתם יכולים לצאת להפלגת שייט רומנטי לזוג בת יומיים, שתשאיר לכם זיכרונות משותפים שיישארו לעד. אם החלטתם לפרגן לעצמכם ולבן או בת הזוג בחופשה קצרה, ואתם מתלבטים בין צימר למלון בארץ, דעו לכם שאפשר גם אחרת. במהלך שייט רומנטי, אתם למעשה נהנים מחופשה קצרה שכמוה מעולם לא חוויתם, באינטימיות משגעת ובאווירה יוקרתית ומפנקת עד הרמות הגבוהות ביותר.

אז איך זה עובד, שייט רומנטי של יומיים? אתם מגיעים ליאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות אשר עוגנת במרינה הרצליה, בסמוך לקניון ארנה, שם כבר תוכלו להיכנס לאווירה של החיים הטובים בזכות השקט הפסטורלי והנוף המשגע באזור. אתם עולים על הסיפון, ויוצאים להפלגת שייט רומנטי משגעת שתפנק את כל החושים. היאכטה תצא ממרינה הרצליה לכיוון אשקלון, במהלך השייט הסקיפר יפנק אתכם במטעמים ושמפניה צוננת, תוכלו לקפוץ למים להתרעננות, וגם אולי נדוג דג גדול לארוחת הערב.

ביאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות מצפה לכם פינת שיזוף בחלקה הקדמי עם כריות נוחות שיאפשרו לכם להשתרע בניחותא ולתפוס קצת שמש, פינת ישיבה מרוהטת ומוצלת בחלקה האחורי, וחלק פנימי שהדרך היחידה לתאר אותו היא בית קטן בלב ים. תמצאו שם מזגן, סלון מרוהט ומאובזר, מקלחון ושירותים, וכמובן חדרי שינה בהם תוכלו לנוח וליהנות זה מחברתה של זו.

אף שייט רומנטי אינו שלם ללא שקיעה מהפנטת, ואכן, עם רדת הערב, בין ערביים תוכלו לחזות בשקיעה שהיא בגדר חוויה בלתי נשכחת, כזאת שגם אם תצלמו בלי סוף, התמונות לא יוכלו לה, ולאווירה שהיא משרה סביב. בשעות הערב נעגון במרינה באשקלון, תוכלו ליהנות מארוחת ערב רומנטית עם יין טוב ותאורה מעומעמת, ופשוט ליהנות יחד, לקשקש, לעשות שיחות נפש וליצור זיכרונות. כשתתעייפו, תוכלו לפרוש לחדרי השינה המפנקים, ולהירדם ביחד עם תנודות הגלים הקלילות והמרגיעות. בבוקר תוכלו לצאת לשחייה קצרה, להמשיך לחוות ולקשקש ביחד, לשמוע מוזיקה, לרקוד, להשתזף, וכעבור כמה שעות לעגון בחזרה במרינה הרצליה.

שייט רומנטי כזה יאפשר לכם להתמסר לרגע עם אפס דאגות, לכן מומלץ להזמין שייט רומנטי כזה אצל חברת גל ונעמה השכרת יאכטות במקום מוכר, אמין ואהוב על הקהל הרחב, כזה שכבר ליווה מאות הפלגות שייט רומנטי בהצלחה יתרה. כזאת היא חברת גל ונעמה השכרת יאכטות, יאכטה אהובה, חברה מוכרת ואמינה, אשר מצוידת בכל האישורים, ההיתרים והתעודות שיבטיחו לכם ראש שקט. תוסיפו למשוואה את הסקיפר המומחה שלהם, שישיט אתכם בבטחה במימי הים התיכון, ישרה עליכם אווירה רגועה וייתן לכם את האינטימיות שמגיעה לכם, אתם תקבלו חוויה מסחררת ובלתי נשכחת שתלווה אתכם גם בעוד עשרות רבות של שנים.

אז קדימה התקשרו גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470 ונשמח לקחת אתכם להפלגת שייט רומנטי ליומיים.