המונח מנעולן משמש כדי לתאר מישהו שעוזר לפתוח מחדש מנעולים, להתקין חדשים, או אפילו לתקן מנעולים לא תקינים. עם זאת, ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני הזמנת מנעולן. אם אתה רוצה לוודא שאתה יכול לסמוך על האדם שאתה שוכר.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

שכפול מפתח


שכפול מפתחות הוא חשוב מאוד. זה מאפשר לך לחסוך זמן, כסף ותסכול אם אתה ננעל מחוץ לבית שלך. רובנו איבדנו מפתח בשלב מסוים בחיים... זו חוויה לא נעימה. התהליך כולל לקיחת המפתח המקורי והצבתו בכלי לשכפול מפתחות. זה יגזור מפתח חדש ממפתח ריק. אתה יכול למצוא מכונות אלה בחנויות לחומרי בניין או בחנויות קמעונאיות. בחלק מהמקומות יש אפילו מכונות לשימוש עצמי עם זאת, זה לא מספיק רק להשתמש במשכפל המפתחות. המפתח הכפיל חייב להיבדק במנעול. אם לא תבצע את השלב הזה ייתכן שהכפיל פגום. כאשר אתה משתמש במשכפל מפתחות, תצטרך לשמור את המפתח המקורי שלך במקום בטוח. אתה יכול גם ללכת לאיש מקצוע לעשות כפילויות. מנעולן אף יוכל לעזור לך ליצור סט חדש של מפתחות שיחליף את המפתחות שאבדו. התהליך להכנת מפתח שמתפקד כהלכה אינו מסובך. בהתאם לסוג המפתח שאתה צריך להעתיק, אתה יכול לקחת את המפתח המקורי שלך למנעולן או לקנות מפתח ריק דרך האינטרנט. אפשרות נוספת היא להשתמש במכונה לשירות עצמי. מכונות אלו הן זולות וקלות לשימוש. אפשר למצוא אותן בחנויות לחומרי בניין המציעות שירות זה. עם זאת, אם אתם רוצים לקבל מפתח מדויק יותר, כדאי לכם להזמין מנעולן בעל מקצוע. להם יש את הציוד והמומחיות הנכונים לייצר מפתח איכותי. לכספות שווה לשקול רכישת כרטיס אבטחה. כרטיסים אלו מונעים שכפול של מפתח לא מורשה. חברות מנעולים רבום בעלי אבטחה גבוהה דורשים כרטיס אבטחה לפני שתוכל ליצור מפתח.

התקנת מנעולים


התקנת מנעולים היא דרך מצוינת להגביר את האבטחה בבית או במשרד או אפילו לדלת המטבח מנעולנים מקצועיים יכולים לעשות זאת עבורכם תוך פרק זמן קצר. יש להם גם את הכלים הדרושים כדי לבצע את העבודה הזו כמו שצריך. ישנם מספר סוגים של מנעולים שתוכלו לרכוש, כולל מנעולים בעלי אבטחה גבוהה, מנעולי בריח ומנעולי ידיות. חשוב לזכור שחלק מהמנעולים הללו ניתנים לפריצה באמצעות מכונות או עם ערכות פירוק מיועדות. בין אם אתה מחפש לשדרג את המנעול הקיים שלך או להתקין אחד חדש, עליך לוודא שאתה בוחר בסוג הנכון. מנעולנים יכולים לומר לך איזה סוג של מנעול מתאים לצרכים שלך. אתה יכול גם להתייעץ איתם על כל שאלה שיש לך. עלות התקנת מנעולים אצל מנעולן מבוססת על סוג המנעול שאתם מקבלים ועד כמה מורכבת ההתקנה שלו. לדוגמה, התקנת מנעול בדלת חדשה דורש חורים נוספים. חורים אלה נחוצים כדי לחבר חוטים מהחוץ לפנים לנעילה הרמטית. כמו כן, התקנת מנעול חכם על דלת חדשה דורשת חורים נוספים עבור לוח מקשים. אם יש לך מנעול קיים, ייתכן שעלות ההתקנה תיהיה נמוכה, עם זאת, אם אתה מחליף מנעול, העלות יכולה לעלות. בהתאם לגודל ומורכבות ההתקנה לרוב חברות המנעולים המוכרות יש עובדים מיומנים שיכולים לבצע כל תיקון, החלפה או התקנה שאתם מחפשים. זה כולל שירות שגרתי, ביקורי חירום והתקנות מיוחדות. אם אתה לא מבין בתחום בחירה להתקין מנעולים בעצמך היא לא רעיון טוב. התהליך יכול להיות קשה ויכול לגרום לתסכול רב. בנוסף, אם אתה לא מנוסה, אתה יכול לסיים עם התקנה פגומה שאינה מספקת את האבטחה שהינך צריך. מנעולן מקצועי יכול לעשות עבורכם את העבודה, ולא תצטרכו לדאוג מטעויות.

תיקון מנעולים לא תקינים


מנעול לא תקין הוא לא רק מעצבן, אלא גם יכול לסכן את בטיחות הנכס שלכם. אם אתם זקוקים לעזרה, הקפידו לפנות מיד למנעולן מקצועי. הוא יבטיח שהמנעול יתפקד כמו שצריך. ישנן מספר סיבות נפוצות לתקלות מנעולים. חלק מהבעיות הללו נגרמות מבעיות מכניות, ואחרות נובעות מבלאי. בעוד שחלק מהבעיות הללו ניתן לתקן בעצמך, אם אתה חושד בבעיה חמורה יותר מומלץ להתקשר לאיש מקצוע . בהתאם לסוג המנעול שיש לך, ייתכן שיש תיקונים פשוטים יותר שיש לקחת בחשבון. למשל, אם המנעול נתקע, אפשר לפתור את הבעיה על ידי שימון הצילינדר בשמן חודר כמו WD-40. חשוב גם לנקות את חור המנעול עם לחץ אוויר כדי להסיר כל פסולת. נתיך מפוצץ יכול להיות אשם לבעיות של נעילת דלת חשמלית. טכנאי יכול להעיף מבט בתא הנתיכים ולהחליף אותו במידת הצורך. לאחר החלפת הפתיל, מערכת נעילת הדלת החשמלית אמורה לפעול שוב כרגיל. מנעול לא מיושר עלול לגרום למפתח שלך לא להסתובב כראוי כאשר אתה סוגר את הדלת. זוהי בעיה שקל לתקן על ידי התאמת לוחית המכה. לחלופין, אתה יכול להוציא את המנעול ולמקם אותו מחדש כדי ליישר את הבריח. דברים אלו מצויים במקומות כמו מחסן ישן בעליית הגג ובחדרי שיכון מתחת הבית. למקומות אלו חשובה נעילה טובה כדי למנוע כניסת מזיקים כמו הרחקת יונים מהגג

מפתח מחדש מנעולים


מפתח מחדש של המנעולים שלך הוא דרך מצוינת לשמור על החפצים שלך מפני פורצים. אם אתה לא מחפש סט חדש של דלתות או דלת כניסה חדשה לגמרי, נסיעה מהירה לחנות לחומרי בניין מקומית עשויה להיות כל מה שאתה צריך. עם זאת, אם אתם מחפשים אלטרנטיבה משתלמת יותר, כדאי שתפנו למנעולן בעל מוניטין. הם יכולים להתמודד עם מגוון משימות הקשורות לאבטחה ויוכלו להמליץ על תוכנית התקפה לצרכים הספציפיים שלך. למרבה המזל, ישנן חברות שיכולות לדאוג לכל צרכי האבטחה שלכם. חברות אלו מציעות את הטוב משני העולמות, כולל מבחר רחב של מנעולים מתקדמים ומערכות בקרת גישה כדי לענות על צרכי האבטחה הייחודיים שלכם. בנוסף, הם מספקים שירותי החלפת מפתחות באתר וסיוע בנעילת חירום לכל צרכי המנעולן למגורים ולמסחר, ברמת השרון רונן ששון מנעולן בכיר מעניק שירותי פריצה איתו אתה יכול להרגיש בטוח שהמשפחה והרכוש שלך בטוחים.

עלות שירותי מנעולן


אם אתה צריך מנעולן, העלות עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים. כדאי לשאול שאלות מראש ולקבל הערכה. השגת עסקה טובה עם נותן השירות היא חשובה בנוסף, סוג המנעול ומערכת האבטחה בה משתמשים בביתכם משפיע מאוד על המחיר. מערכת נעילה חדשה מתקדמת תהיה יקרה יותר מאשר מסורתית. החלפת מנעולים והתקנת כספות ידרשו יותר עבודה וחלקים, מה שיכול לייקר את המחיר הסופי. העלויות עשויות להשתנות גם לפי המיקום והשעה ביום. מנעולנים גובים יותר עבור שירותים במהלך סוף השבוע, ובמצבי חירום.מנעולנים יגבו גם תשלום עבור דלק וקילומטראז'.כמו כן הם גם יגבו תעריף עבודה לשעה. גורמים נוספים שיכולים לתרום לעלות שירותי המנעולנות כוללים את מותג המנעול או החברה. כמו כן, מספר המפתחות ומורכבות העבודה וההתקנה ישפיעו על המחיר. אנשים רבים זקוקים בשלב מסוים לשירותי מנעולן, בין אם מדובר בנעילה פשוטה ובין אם מדובר בהחלפת מנעול. יש הרבה דרכים לחסוך כסף על שירותי מנעולן. ראשית, בדקו את סוג השירותים שמציע מנעולן מסוים. חלק מהחברות מציעות סיוע מסביב לשעון. כך תוכלו לחכות פחות להגעתו של המנעולן. לפני שאתם משלמים למנעולן, ודאו שיש ברשותו את כל הכילים הדרושים להשלמת העבודה. המחיר של הכלים שלהם יהיה גם פקטור. גורם נוסף והחשוב הוא הניסיון והמומחיות של המנעולן.