מאז מהפכת האינטרנט, כמעט לכל דבר יש כיום אתר. אתר באינטרנט יכול להיות אתר מכירות של עסק, אתר מידע של עמותה, בלוג שסוקר תחומים מסוימים, ובעצם כל מקום שניתן להציג בו מידע ולבצע בו פעולות מסוימות, לפי ההגדרות שנקבעו לאותו האתר. כמעט כולנו מגיעים כיום לאתרים שונים דרך גוגל, אך אם יש לכם אתר שאתם מעוניינים להגדיל את הכניסות אליו - קידום אתרים הוא הדרך לכך. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

קידום אתרים אורגני

הדבר הראשון שכדאי לדעת על קידום אתרים בגוגל, הוא קודם כל מה זה הדבר הזה. כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים אורגני, הכוונה היא למונח הלועזי SEO – Search Engine Optimization. פרקטיקה זו מאפשרת, באופן המילולי של המונח, קידום של האתר במעלה התוצאות שמתקבלות במנוע החיפוש לאחר הזנת מלל וביצוע פעולת החיפוש. הקידום של האתר מתבצע באמצעות מספר פעולות שונות, שמבוצעות במקביל ובאופן הדרגתי שמותאם לאתר שמעוניינים בקידומו. הקידום מתבצע באמצעות הבנה של הדרך בה מנוע החיפוש של גוגל בוחר להציג אתרים. מתוך ההבנה הזאת, ניתן לבצע התאמות באתר.

מדוע זה חשוב?

קידום אתרים מאפשר לאתר שלכם להופיע במעלה מנוע החיפוש, בהתאם לשורות חיפוש מסוימות. אתרים רבים מסתמכים על כניסה של גולשים שונים. למשל, אתרי מכירות זקוקים לכניסה גדולה ככל הניתן של לקוחות לאתר. הלקוחות יכולים לבצע רכישה באתר ובכך לאפשר לבעלי האתר להגדיל את הרווחים שלהם, רק אם הם מלכתחילה נכנסים לאתר עצמו. בסביבה כל כך תחרותית, כמו הסביבה כיום של המאה ה-21, קידום של האתר יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון, או בין הגעה ליעדי הכנסות מסוימים לבין הישארות מתחת להכנסות המצופות. אם אתם מעוניינים בחשיפה גבוהה לאתר שלכם מסיבות אחרות, קידום תהיה השיטה הטובה ביותר לכך.

מה מתבצע באופן מעשי?

עד כאן הבנו מהו קידום אורגני לאתר ולמה קיימת חשיבות בביצוע הקידום, אך איך זה מתבצע בפועל? קידום האתר מתבצע במספרים דרכים שונות. המקדמים, שיכולים להיות סוכנות שיווק דיגיטלית או כל חברה אחרת שמתעסקת בתחום הקידום, מאפיינים את האתר ומבינים כיצד ניתן לקדם אותו. אחת השיטות היא באמצעות הכנסת תוכן איכותי לדפים השונים לאתר. בין אם מדובר על מידע בנוגע לקטגוריות שונות, תיאור של שירותים ומוצרים או מאמרי תוכן לבלוג שמתנהל בתוך האתר – תוכן איכותי מסייע לקידום של האתר. לפני זה, יתבצע תהליך של מחקר שיסייע ביצירת תוכן שיחשב לאיכותי על ידי מנוע החיפוש של גוגל.

התאמה לעדכונים שונים

אנחנו מחפשים כבר שנים דברים מסוימים בגוגל. בין אם אנחנו מחפשים אתר ספציפי בגוגל על ידי הזנת השם שלו במנוע החיפוש ובין אם אנחנו מחפשים תשובה או פתרון לסיטואציה מסוימת, החיפוש מתבצע בצורה פשוטה, הכוללת הזנת מלל ולחיצה על כפתור החיפוש. מבלי שאנחנו שמים לב, גם גוגל עוברת שינויים שקשה להתעלם מהם. במרוצת השנים, גוגל ביצעה לא מעט עדכונים. העדכונים הללו נוגעים לאלגוריתם של גוגל ולצורה בה מנוע החיפוש של גוגל עובד ויוצר תיעדוף של אתרים מסוימים בתוצאות שמתקבלות כתוצאה מפעולת החיפוש. לכן, קידום של אתרים שמתבצע באופן אורגני הוא דבר דינמי. ענף הקידום מתאים את עצמו לשינויים ולעדכונים השונים, על מנת שתהליך הקידום יהיה רלוונטי.

למי זה יכול להתאים?

קידום של האתר יכול להתאים לכל אתר אינטרנט. למשל, כחלק ממספר פעולות של שיווק עסקים באינטרנט, קידום אתרי העסק או האתר של העסק יכול להיות בעל השלכות חיוביות. קידום של אתרים לא מתעסק רק בפן העסקי. אתרי שאמורים לתת שירות, אתרים שמיועדים לתת מידע, אתרים של עמותות וגם אתרים מסוגים אחרים נהנים מהיתרונות של הקידום.

התאמה אישית

כמה אתרים יש באינטרנט? ככל הנראה, גם אם תנסו לנחש את המספר המדויק לא תצליחו, שכן כמעט בכל רגע נתון נסגרים אתרים ונפתחים אתרים חדשים. הדבר מוביל לגיוון עצום באינטרנט, גם בישראל. לכן, קידום האתרים מתבצע באופן אישי. לפני כל התחלה של קידום, מתבצע מחקר מעמיק שבוחן בין היתר כיצד ניתן לקדם אתר מתחום מסוים באינטרנט, באופן מותאם.

שירותי קידום אתרים ע"י חברה מובילה

חברת אקסטרה דיגיטל מתמחה בשירותי קידום אתרים אורגני בגוגל עם צוות מקצועי של מקדמי אתרים, מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ שיווקי לפרסום שיווק וקידום האתר בגוגל עם חברה מובילה וצוות מקצועי ומוסמך פרסום ושיווק