אנגלית היא השפה המדוברת ביותר ברחבי העולם, ומאפשרת לרבים לנסוע ברחבי העולם ולתקשר במדינות השונות. כולם מסיימים כאן את התיכון עם אנגלית שהיא טובה, כמובן ברמה אינדיבידואלית. כאשר הידע הוא ברמה הבסיסית של קריאה, כתיבה ודיבור. אם נדבר על סיטואציה יותר מקומית, אנגלית היא גם שפה הנדרשת ברוב מקומות העבודה בישראל. הסיבה לכך היא כי רוב התוכנות הן באנגלית, המיילים על בסיס אנגלית, מסמכים שונים וישנם מקצועות המתנהלים אך רק באנגלית גם מבחינת שפת הדיבור, הקריאה, הכתיבה, והדיונים. ועל כן, לימוד אנגלית כבר מגיל צעיר הוא מאד מומלץ בין אם במסגרת בית הספר, ובין אם באופן עצמאי. איך חופשים את הילדים לאנגלית מגיל קטן, והאם זה אפקטיבי? מיד תגלו את הכל.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

כך תחשפו את ילדיכם לאנגלית מגיל שנתיים

את השפה האנגלית מתחילים ללמוד במסגרת בית הספר כבר ביסודי, אך אם אתם מעוניינים עוד לפני כן יש בהחלט יכולת לעשות זאת. לימוד דיבור אנגלית כבר מגיל שנתיים מתאפשר בקורס ייחודי לכך. הקורסים מתחלקים לרמות. האם מדובר באנגלית לצורך דיבור שוטף כשפת יומיום? האם מטרת הלימוד היא חווייתית או ידע כללי? לכל אלו יש תשובות רלוונטיות והתאמה לדרישות ולצרכים. לרוב, את הקורסים מבצעים עם מורים פרטיים בפרט כאשר מדובר בילדים קטנים. זוהי דרך יעילה יותר ללמוד ולשפר את השפה. למידה עם מורה פרטי מאפשרת לשפר באופן משמעותי את כישורי השפה בין אם מדובר בילדים ובין אם מדובר באנשים בגירים. היתרון הגדול הוא תשומת לב אישית ברמה גבוהה, התמקדות בצורך ספציפי ושיפור חוזקות. ההתאמה מאפשרת למידה באמת איכותית. מורה פרטי מאפשר לכם נתיב איכותי לצורך תרגול השפה באופן יומיומי וברמה אינטראקטיבית. מה שמסייע להרים את הביטחון העצמי בדיבור ובתרגול. ילדים מגיל צעיר יכולים כך להיחשף אל השפה באופן מדויק וממוקד ולדבר נכון מבחינת הגייה ומבחינת דקדוקית בזמן אמת. זוהי למידה אפקטיבית יותר מצפייה בסרטון או קריאה בספרים ומאפשרת תרגולים בצורה פעילה המשפרת באופן משמעותי את כישורי הדיבור באופן מהיר במיוחד.

לימוד השפה האנגלית באמצעות משחק – זה אפשרי

לימוד הילדים אנגלית מאפשר הגברת זיכרון, פיתוח מיומנויות, פתרון של בעיות וחשיבה ממוקדת. בנוסף לכך, ילדים פשוט קולטים שפות טוב יותר ומציגים יצירתיות נהדרת תוך מחשבה גמישה ומעניינת. מחקרים רבים מספרים שילדים להם שפה נוספת משפרים את כישורי המתמטיקה, הכתיבה והקריאה והם בעלי ציונים גבוהים במבחנים מאד סטנדרטיים. זו הסיבה שהרבה הורים בוחרים ללמד ילדים מגיל צעיר את השפה האנגלית. כך היא תורמת להתפתחות, וגם מקנה להם שפה נוספת ואיכותית למהלך החיים. לימוד השפה האנגלית לפעוטות באמצעות משחקים לגיל שנתיים היא שיטה בעלת מגוון של יתרונות. המשחק מאפשר לילדים להתפשר, למצוא סיבה ותוצאה, לחקור כיצד להגיע לפתרונות ולפתור קונפליקטים. המוטוריקה הגסה והעדינה מתפתחת טוב יותר והיצירתיות והדמיון אצל הילדים בצמיחה משמעותית באמצעות המשחק. מעבר לכל אלו, ישנה עצמאות והערכה עצמית גבוהים המתפתחים באמצעות משחקים. השפה מוצגת לילדים באופן המבוסס על תמריצים של קבלת תשומת לב מה שגורם להם להמשיך ולרצות לשחק וליהנות מהמשחק, ותוך כדי ללמוד את השפה העולמית שכולם משתמשים בה.

לימוד השפה האנגלית כבר מגיל צעיר תפתח לילדים שלכם את הדלתות הנכונות כבר מהרגעים הראשונים שהם יחשפו לעולם בו הם צריכים להתנהל בתקשורת שוטפת. למעשה, אתם מקנים לילדים שלכם את היכולות להתקדם ולצמוח בכל מקום בו הם ירצו, ומפתחים להם מיומנויות שלא מצליחים לשפר באמצעות שפה אחת בלבד.