סלעית היא חברת נדל"ן ישראלית הנוסדה על ידי הבעלים שייקה נפחא מתוך תשוקה ליזמות ודחף להצליח בענף הנדל"ן. מאז גדלה החברה והפכה לשם מכובד בתחום, הודות למסירותה למצוינות, חדשנות ושביעות רצון לקוחותיה  

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

רוח יזמית

בליבת הצלחתה של סלעית נמצאת הרוח היזמית שלו. שייקה נפחא הקים את החברה במטרה ליצור עסק שיכול באמת לעשות שינוי בענף הנדל"ן בישראל. הוא מאמין שיזמות היא המפתח להצלחה, והוא עבד ללא לאות ליצירת תרבות חברה שמעריכה חדשנות, יצירתיות ולקיחת סיכונים.

מגוון רחב של שירותים

סלעית מציעה מגוון רחב של שירותי נדל"ן כדי לענות על צרכי לקוחותיה. ל-סלעית יש את המומחיות לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. צוות המקצוענים של החברה הינו בעל ניסיון של שנים בענף ויכול להעניק לכם את הליווי והתמיכה הדרושים לקבלת החלטות מושכלות.

מחויבות לשביעות רצון הלקוח

אחד הדברים שמייחדים את סלעית מהמתחרים שלה הוא המחויבות שלה לשביעות רצון לקוחותיה. החברה מבינה שקנייה, מכירה של נכס יכולה להיות חוויה מלחיצה ומרגשת, והיא שואפת להפוך את התהליך לחלק וללא טרחה ככל האפשר עבור לקוחותיה. צוות המקצוענים של סלעית זמין תמיד לענות על שאלות ולתת תמיכה לאורך כל התהליך.

חדשנות וטכנולוגיה

סלעית נמצאת תמיד בחוד החנית של חדשנות וטכנולוגיה. החברה משתמשת בכלים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר על מנת לספק ללקוחותיה את המידע המדויק והעדכני ביותר על שוק הנדל"ן.

סיכום

סלעית מובילה בענף הנדל"ן היזמי. עם תשוקה לחדשנות, מחויבות לשביעות רצון לקוחות ומגוון רחב של שירותים, החברה ביססה את מעמדה כשם מכובד בתחום. אם אתם מחפשים חברת נדל"ן שמעריכה את שביעות רצון לקוחותיה, אל תחפשו רחוק יותר מ-סלעית נדל"ן.