כל נהג מכיר היטב את התחושה ששוב עומד להגיע המועד בשנה וצריך לעשות טסט לרכב. הבדיקה מצריכה מאתנו לפנות זמן רב, סבלנות ולהיערך ככל הניתן כדי להבטיח שהרכב שלנו יאושר ככלי תקין לנסיעה בכבישי מדינת ישראל. אין סיבה להילחץ מהמאורע כל עוד מתכוננים אליו בצורה נכונה. אספנו עבורכם את כל הטיפים להכנת הרכב שלכם לטסט שמתקרב, במה צריך להצטייד לקראת הטסט ואיך ניתן לחסוך בעלויות נוספות.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

איך תוכלו להכין את הרכב לטסט?


כדי לחסוך לעצמכם זמן, מומלץ לבצע בדיקת רכב במוסך מורשה. כך, תוודאו שהוא אכן מוכן לטסט. כשתקחו את הרכב למוסך, שם יוכלו לבדוק לכם אותו ממש בדומה למכוני הטסטים. מומלץ לערוך בדיקות שגרתיות של שמן, מים, מגבים ולוודא שגם הברקסים והבלמים עובדים כשורה. בדיקה זו תחסוך לכם זמן רב ותאפשר לכם לבצע טיפול לרכב במקרה הצורך לפני הטסט עצמו. בבדיקה במוסך מורשה, תתבצע גם סקירה של טיב מערכות התאורה והאיתות, בדיקה כוללת של מערכת ההיגוי וגם של כיוון הצמיגים, לוחית הרישוי וכו'. מוסך מורשה, בהתאם ליצרנית הרכב שלכם, כלומר, במידה ויש לכם רכב טויוטה, יש לגשת עם הרכב אל מוסך מורשה טויוטה בעיר שלכם או עיר אחרת במידה ואתם כבר מכירים ומרוצים מהמוסך וכבר בוצעו בו טיפולים קודמים.

למה לבצע בדיקות לפני הטסט עצמו?


אנשים רבים מעדיפים לדלג על השלב הזה ולגשת ישירות לטסט הרשמי. זו אמנם בחירה מקובלת אבל על פי רוב היא אינה משתלמת ואינה חכמה. בגישה מיידית לטסט גדל הסיכון שהרכב שלכם לא יעבור אותו ויכשל במבחן. במקרה כזה, תאלצו לבזבז זמן יקר ולשלם אגרה נוספת לביצוע טסט חוזר. מומלץ להימנע מהבלגן ופשוט לעבור את זה כמו שצריך פעם אחת. כדי לוודא במאת האחוזים שהרכב שלכם לא יכשל בטסט, היו חכמים והעבירו אותו את כל הבדיקות לפני הטסט עצמו.

מעבר לכך, הבדיקה במוסך מורשה טרום הטסט עצמו תאפשר לכם לחסוך זמן מראש. כך תוכלו להעביר את הרכב לטיפול במוסך כדי לתקן נזקים במקרה הצורך. בבדיקה מוקדמת תוכלו לוודא שהרכב שלכם תקין וכשיר לעבור את הטסט, ולא תצטרכו לחשוש ממה שיקרה במידה וימצאו בו כשלים במהלך הטסט שייאלצו אתכם לעבור את כל הסאגה הזו פעם נוספת.
חשוב שתפנו למוסך מורשה מטעם חברת הרכב שלכם כדי להבטיח שהטיפול הקודם לטסט יתבצע כשורה.

ליצרנית הרכב טויוטה קיימות סוכנויות מורשות בכל רחבי הארץ. אם אתם לפני טסט לרכב טויוטה, סוכנות מורשית טויוטה כרמיאל מזמינה אתכם להגיע עם רכבכם ולקבל בדיקה מקיפה ומקצועית של אנשי מקצוע מוסמכים, מנוסים ואמינים. ניתן להגיע לבדיקת כל סוגי הרכבים בארץ. בסוכנות טויוטה כרמיאל ניתן לבצע בדיקת רכב לפני קניה, בדיקה מקצועית ומקיפה שתיתן לכם תמונת מצב אמיתית לגבי הרכב.

במה להצטייד לפני הטסט?

לפני הטסט עצמו חשוב שתשלמו את האגרה ותביאו אתכם את כל המסמכים הנדרשים. המסמכים שתצטרכו להביא כוללים: רישיון נהיגה בתוקף, תעודת ביטוח חובה, טופס ייפויי כוח להעברת בעלות הרכב וכל מסמך נוסף שקשור לרכב שלכם. צרו קשר עם טויוטה סגול כרמיאל .